Főoldal / Inspiráció

Hogyan alakítsuk a marketing-költségvetést 2017-ben?

Miklovicz Norbert kkv-marketing stratéga ezúttal a nemzetközi szakirodalom alapján állította össze javaslatait, amelyeket érdemes átgondolni az eredményes marketingtevékenység érdekében. 1: Piac a vásárlóknak – raktáron Azzal, hogy az Y generáció 80%-a használja a telefonját a boltokban és 74%-uk hajlandó elfogadni a helymeghatározás alapú mobilos üzeneteket, a marketingesek óriási lehetőséget kaptak arra, hogy releváns és azonnali […]

Tovább olvasom

A marketing „szép új világa”

Az Ipsos Connect szerint a média, a reklám és a technológia egyre inkább összefonódik – ez a MAdTech. Sherrill Mane, a kutatócég stratégiai vezetője egy 300 ügyféloldali és ügynökségi szakember, valamint 22 iparági véleményvezér megkérdezésével készült kutatás eredményeit ismertetve mutatott rá, hogy a válaszadók szerint egyre kevésbé létezik „tisztán rekámozás” vagy „tisztán média”. Egyik sem […]

Tovább olvasom

Helly Hansenben a világ körül

Thomas Coville világcsúcsot állított fel egyszemélyes, Föld körüli vitorlázásban. Thomas Coville 2008-ban az Atlanti-óceán északi részének átszelésével állított fej új rekordot, míg tavaly a világon elsőként több mint 700 mérföldet tett meg egyedül kevesebb, mint 24 óra alatt. Coville 2016. november 6-án indult földkerülő útra, hogy ötödszörre próbálkozzon a szólóvitorlázás rekordjának megdöntésével. A francia vitorlázó 49 […]

Tovább olvasom

„Csak a közönséggel versenyzünk”

Miklovicz Norbert marketing-tanácsadóval, a Magyar Marketing Fesztivál alapítójával a 2017 januárjában már negyedik alkalommal megrendezett fesztivál hátteréről, saját tapasztalatairól és céljairól beszélgettünk. Milyen háttérrel kerültél a kkv marketing bizniszbe? Informatikus hallgatóként, személyes problémától motiválva fejlesztettünk egy online orvosi szótárat, ami a maga területén a legnagyobb lett. A mai napig az. Amikor eladtam, akkor pedig az […]

Tovább olvasom

Design thinking: aki kimarad, az lemarad

Tízből nyolc vállalat nyitott az ún. „design thinking” vagyis a tervezői gondolkodásmód bevezetésére vállalati döntéseiben – állítja a Roland Berger. A technológiai fejlődésnek, az ügyféligények változásának és az innovatív startupok által generált versenynek köszönhetően a gazdasági élet szereplői növekvő kihívásokkal néznek szembe. A hagyományos vállalatoknak is kell használniuk a digitalizáció nyújtotta előnyöket, de ennél tovább […]

Tovább olvasom

Tarolt a Telenor a CSR Hungaryn

2016-ban immár 9.alkalommal került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj. A pályázati struktúra ma már – a 2006-ban a CSR Hungary Díj Programjának részeként tervezett – önkéntes védjegyhasználati rendszerrel támogatja a Magyarországon működő vállalkozások hiteles vállalati felelősség menedzsment rendszerét. Idén 28 cég/szervezet pályázott a CSR Hungary Díj Önkéntes védjegyhasználati Programjához. Közülük 16 […]

Tovább olvasom

Tartalommarketing-trendek 2017-re

A stratégiaalkotás fontosságától a régi és új eszközök használatáig terjedő trendeket Miklovicz Norbert kkv-marketing stratéga foglalta össze saját tapasztalatai és olvasmányai alapján. Az elmúlt évet azzal töltöttem, hogy rájöjjek, merre halad a tartalommarketing. Ez alatt az idő alatt rengeteg cég marketingesének az írásait követtem, szerte a világon. Megismertem és összegyűjtöttem a problémákat, amelyekkel a vállalatok […]

Tovább olvasom

Inspiráció CMO-knak

Sam Shaw, a Canvas8 kutatási vezetője szerint a célcsoport életének és környezetének mélyebb megértése lehet a kulcs az innovációs kényszerben szenvedő marketingvezetők számára. Az innováció egyre nyomasztóbb tétel a marketingvezetők feladatlistáján, miközben azt is ki kellene találniuk, hogy a fogyasztóiknak milyen igényeik lesznek a jövőben. Ráadásul egy átlagos CMO-nak ma már csak 44 hónapja van […]

Tovább olvasom

TOP10 közösségi média marketing trend 2017-ben

Ma már a mobilkészülékek és közösségi média világa határozza meg életünket. Cégvezetőként, vállalkozóként, marketingesként érdemes tudni, mire kell felkészülni ezek kapcsán 2017-ben. A 10 legvalószínűbb, 2017-es közösségi marketing trendet Miklovicz Norbert kkv-marketing stratéga foglalta össze. Live streaming video Amikor megosztjuk a történeteinket, élőben közvetítünk eseményeket, oktatást, az nem más, mint egy újabb csatorna, ami alkalmas arra, hogy […]

Tovább olvasom

Az E.ON Hungária az Év Felelős Foglalkoztatója

November 24-én osztották ki az OFA Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft., a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, valamint a HR portál szervezésében megvalósuló Év Felelős Foglalkoztatója 2016 pályázat díjait. A vándordíjat, melyet idén adtak át először, azzal a céllal hozták létre, hogy arra ösztönözzék a hazai vállalkozásokat, szervezeteket, helyezzenek kiemelt hangsúlyt a felelős foglalkoztatásra. Az elismerés […]

Tovább olvasom