Főoldal / Inspiráció

Vezetési stílusok, amelyek jól működnek a marketingigazgatóknál

A Harvard Business Review (HBR) négy alapvető vezetési stílust azonosított. A legjobb azonban, ha ezeket kombinálni tudjuk. A piac által irányított marketingigazgató, aki a fogyasztók hangjára figyel. Az ilyen típusú CMO figyel, meghallgat és figyelmesen, empátiával képviseli a fogyasztók érdekeit. Nem csupán azért értékes e vezető, mert figyel a fogyasztóra, hanem azért is, mert emellett […]

Tovább olvasom

Vállalkozásindítás újragondolva

Elolvastuk Guy Kawasaki üzleti bestsellerének alaposan felfrissített, új kiadását, és kisebb fenntartásokkal a magyar piacon is hasznosnak ítéltük. 11 év után érkezett el az ideje, hogy új kiadásban lásson napvilágot Guy Kawasaki üzleti bestsellere, a The Art of the Start. A 2.0-ás címet viselő új változat gyakorlatilag egy friss kötet: 64 százalékkal hosszabb az elsőnél, és ezen túl […]

Tovább olvasom

„Egyedi megoldásokra sarkalljuk a régió országait”

Határtalan című sorozatunkban Magyarországon élő, külföldről származó márkaépítőkkel beszélgetünk. Matthieu Degrave után Tomislav Himbelével, a Microsoft Mobile Devices and Services részlegének regionális marketingigazgatójával beszélgettünk a helyi trendekről és arról, mit talál egyedinek a magyar fogyasztókban. Mióta él itt, és mi hozta vagy vonzotta Magyarországra? Több mint két éve dolgozom Magyarországon. Mivel Budapesten van a közép-kelet-európai […]

Tovább olvasom

„Nem felnőtt játszótér”

Átadta innovatív, bostoni mintára kialakított budapesti fejlesztőközpontját az egyik legsikeresebb magyar startup, a LogMeIn. Átadták az Andrássy Palace-ban a LogMeIn megújult irodáját. Egy földszinti innovációs labort és közösségi teret, illetve két további szintet is újratervezett Matisz Alíz designer, Ondai Orsolya projektmenedzser és a kiviteli tervekért felelős Müller Zsófia, hogy az ott dolgozó fejlesztők még hatékonyabban végezhessék munkájukat. A designer legfontosabb szempontja a tervezéskor […]

Tovább olvasom

Hiánypótló könyv a landing oldalakról

A landing oldalak elengedhetetlen részét képezik az eredményes online marketingnek. Gál Kristóf kkv AdWords szakértő nemrégiben megjelent A sikeres landing oldalak alapjai című könyve ebben a kérdésben ad gyakorlati tanácsokat. A landing oldal – az oldal, ahová a látogató a hirdetésre kattintáskor érkezik – az egyik leginkább elhanyagolt, sokszor nagy veszteségeket okozó eszköz. Pedig enélkül […]

Tovább olvasom

A Dentsu Aegis Network Hungary nyert Az Év Irodája versenyen

Az iroda.hu szervezésében megvalósuló verseny címadó kategóriájában összesen 29 cég nevezte be új irodáját. A közönségszavazást követően a szakmai zsűri előre meghatározott és objektív szempontrendszer alapján értékelte a pályázatokat. A Dentsu Aegis Network Hungary a kommunikáció, technológia és a média területén öt különböző márkával jelenlévő ügynökség. Öt különböző cég, ötféle identitással és igénnyel. Az egyszerre futó projekteken […]

Tovább olvasom

Milyen az ideális marketingosztály?

Hogyan tudjuk elkerülni a silókban gondolkodást, ugyanakkor megszerezni a szükséges szaktudást? Erről folyik a vita a nemzetközi sajtóban. 2014 szeptemberében Mei Lee, a Conde Nast digitális marketingért felelős alelnöke a Harvard Business Review-ban azt taglalta, hogy a legtöbb marketingszervezet leragadt a kilencvenes években: párhuzamos kapacitások léteznek a trade marketingre, márkaépítésre, digitális marketingre, és ez a silókban gondolkodás ellehetetleníti az egységes […]

Tovább olvasom

2015 KKV-trendjei

A 2. Magyar Marketing Fesztiválon a praktikus tippek mellett a nyitottságra és együttműködésre buzdítottak az előadók. Telt ház előtt zajlott a kis- és középvállalati marketingeseknek szóló Magyar Marketing Fesztivál immáron második felvonása. A stratégiai gondolkodás és tervezés szerepének kihangsúlyozása mellett a valódi, emberi kapcsolatok, az együttműködés felértékelődése volt talán a leghangsúlyosabb hívószó. Számos előadó kifejezetten úgy beszélt […]

Tovább olvasom

Mitől lesz hatékony a tartalom?

A UM kutatása szerint öt alapvető online szükséglet van, és a közösségi tartalmak ezek kielégítésére szolgáló árucikként funkcionálnak. A Wave a UM évente ismétlődő globális kutatása, mely 2006 óta vizsgálja az online kommunikációs csatornák, a közösségi média változásait. A UM a Wave8 során 65 ország több mint 1 milliárd aktív internetezőjének a véleményét reprezentáló, 50.000 fős, 16-54 éves felhasználókból […]

Tovább olvasom

Küzdenek a CMO-k a fogyasztói élménnyel

A csúcsvezetés szerint prioritás a fogyasztói élmény, a marketingvezetők azonban egyelőre nem találnak fogást rajta. A Gartner és a CMO Club által marketingvezetők körében folytatott felmérésben a megkérdezettek 46 százaléka állította, hogy „a fogyasztói élmény fokozása minden érintkezési ponton, a különböző osztályok bevonásával” a három leginkább megerősödő elvárás között szerepelt, melyet a csúcsvezetés irányukban támasztott. Ezzel szemben, amikor a […]

Tovább olvasom