Főoldal / Inspiráció

Utazásra hív az Asahi Super Dry „Fedezd fel Tokiót!” kampánya

2021-ben Tokió ad otthont a legnagyobb világversenynek, így minden szem Japánra szegeződik. Annak érdekében, hogy a közönség jobban megértse a város sajátos szépségét, Japán közkedvelt sörmárkája, az Asahi utat nyit a keleti ország kultúrájának megújuló világába, hozzáférést biztosítva a város általában még nem ismert arcához. A “Fedezd fel Tokiót” kampány lehetővé teszi, hogy az ázsiai […]

Tovább olvasom

Tomán Szabina “vedd és fuss” akciójával csatlakozik a műanyagmentes júliushoz

A műanyagmentes július ismét remek alkalom arra, hogy valamit tegyünk a Földünkért. Ha mindenki a maga területén és eszközeivel tesz egy-egy lépést, akkor máris sokkal előrébb vagyunk. Nem véletlenül gondolja ezt így a világ több mint 170 országának környezettudatos lakossága, akik ebben a hónapban a Plastic Free July kihíváshoz csatlakozva igyekeznek hasznos dolgokkal előrukkolni.   […]

Tovább olvasom

Nagy sikerrel mutatkozott be Cannes-ban Enyedi Ildikó új filmje

A 74. Cannes-i Filmfesztiválon, a 2000 fős Lumiere teremben volt az Arany Medve-díjas és Oscar-jelölt Testről és lélekről rendezője, Enyedi Ildikó új filmje, A feleségem története világpremierje. A Füst Milán több mint 20 nyelvre lefordított, irodalmi Nobel-díjra felterjesztett azonos című regénye alapján négy ország koprodukciójában készült alkotás hatalmas sikert aratott a világ legnagyobb presztízsű, A-kategóriás […]

Tovább olvasom

Légszennyezés-csökkentő festék a graffitikkel összepiszkolt falak lefedésére

A Dob utcai lélegző falfestmény máris inspirálta a kerületben élőket: a hetedik kerület önkormányzatának kezdeményezésére a környező falakat elcsúfító graffitiket szintén a Converse City Forests által használt speciális, légszennyezés-csökkentő festékkel fedték le.   A világszerte készült több mint 30 speciális tűzfalfestmény egyike a Converse City Forests kampányának köszönhetően Budapesten talált otthonra. A környezetbarát festék azonban […]

Tovább olvasom

Magyarország felnőtt lakossága többségében elfogadó a melegekkel szemben

Az RTL Magyarország megbízásából a Závecz Research által 2021 júniusában végzett, a homoszexualitás megítélésével kapcsolatos felmérésből kiderül, hogy a válaszadók többsége, mintegy 56 százaléka elfogadó a melegekkel szemben. A személyes megkérdezéssel, 1000 fős mintán végzett, az ország 18 éves és annál idősebb felnőtt lakosságát nem, életkor és iskolai végzettség szerint reprezentáló kutatás sokakat talán meglepő […]

Tovább olvasom

Az Arany Penge finalistái között a Brand Bar a Liszt Ferenc Kamarazenekar zenevezérelt dinamikus arculatának megtervezésével

A magyaroszági kreatív szakma meghatározó versenye, az Arany Penge döntős pályázatai közé került a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampány részeként kidolgozott, zenevezérelt dinamikus arculat. Az egyedülálló vizuális arculat megálmodása és megtervezése a Brand Bar ügynökség munkáját dicséri.   Idén 21. alkalommal rendezi meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége MAKSZ a hazai kreatív […]

Tovább olvasom

Kihirdették a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyerteseit

A Vodafone Magyarország Alapítvány kihirdette a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyerteseit. 2021-ben közel 120 pályamunka érkezett be, melyek közül összesen 9-et díjaztak: 8-at a három, korunk kihívásaira reflektáló kategória – Digitális Egészségügy, Digitális Oktatás, Bolygónk és Fenntarthatóság – valamelyikében, emellett pedig egy Dolgozói Különdíjat is kiosztottak. A díjazott projektek között megtalálhatóak egészségügyi […]

Tovább olvasom

Ideje, hogy a Tanács és a Bizottság végre megvédje az európaiakat és az Uniót, mondják EP-képviselők

A parlamenti felszólalók nagy többsége a Tanács és a Bizottság válaszlépését várja az uniós értékek folyamatos pusztítása miatt Magyarországon és Lengyelországban   A szerdai plenáris vitán az Európai Unió Tanácsa szlovén elnökségének nevében felszólaló Anže Logar külügyminiszter és az uniós értékekért és az átláthatóságért felelős Věra Jourová biztos, bizottsági alelnök bírálta a nemrég elfogadott magyar […]

Tovább olvasom

1,5 millió megtekintést ért el két hét alatt az UNICEF Magyarország TikTok netes bántalmazás elleni kampánya

Hatalmas érdeklődés övezi a fiatalok körében az UNICEF Magyarország cyberbullying elleni új kampányát. A szervezet június 18-án, az online bántalmazás elleni világnapon indította el kezdeményezését a TikTokon. Az azóta eltelt napokban a #sértőhangok megjelöléssel ellátott videós tartalmak több, mint 1.5 millió megtekintést eredményeztek, 400 felé közelít a hangsáv használatával született videók száma és több, mint […]

Tovább olvasom