Főoldal / Inspiráció

A dm fogápolási pályázatot hirdetett

Mit csinálnak a fogkefék, amikor nem fogaink tisztításán munkálkodnak? A dm idén a fogkefék titkos életét állította pályázata középpontjába, a drogéria és szakmai partnere idén is 10 ezer gyermek fogápolását támogatja a Mosolygó fogacskák program keretében, a fődíjas csapat osztálytermét pedig egymillió forint értékben felújítják. A fogápolási pályázatra a dm egy meghökkentő installációval hívta fel […]

Tovább olvasom

A közelgő posztdigitális világ előnyei

Az Accenture Technology Vision 2019 éves jelentése szerint a vállalatok hamarosan átlépnek a „posztdigitális” korszakba, ahol egy cég sikere attól is függhet, mennyire tudja alkalmazni az ügyfeleinek, munkavállalóinak és üzleti partnereinek a személyre szabott valóságot és élményt nyújtó új technológiákat. A vállalatok működését a következő három évben jelentősen átalakító technológiai trendekről szóló „The Post-Digital Era […]

Tovább olvasom

Borbély Alexandra kapta a Vodafone Egyenlőség Díjat

A 15. Szóvivő Bál alkalmából Borbély Alexandra színésznő kapta a Vodafone Magyarország Egyenlőség Díját. A díj célja, hogy az egyenlőtlenségek leküzdésére és e téma fontosságára irányítsa a figyelmet. Idén második alkalommal adta át az Egyenlőség Díjat a társadalmi egyenlőség iránt elkötelezett Vodafone Magyarország, amelyet a Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületével közösen hozott létre. A díjat olyan […]

Tovább olvasom

Szocmédia, merre tartasz?

Még nem is volt olyan régen, amikor a vállalatok gyanakodva, vagy egyenesen elutasítóan figyelték a közösségi hálózatok gyors előretörését. Végül, némi lemaradással felzárkóztak, majd erősen rácuppantak a hálózatokra. Vannak, akik ügyesen kihasználják a szocmédia lehetőségeit, mások inkább csak a “ha másnak van, nekünk is kell” biztonsági stratégiát követik. Pécsi Ferenc (Contentplus)  prognózisa 2019-re.    A […]

Tovább olvasom

Az Árkádban robotokkal is lehet találkozni

Február utolsó hétvégéjén minden a robotokról fog szólni a budapesti Árkádban. Február 21. és 24. között ugyanis egy robotikai kiállítás lesz megtekinthető a bevásárlóközpontban, ahol számos érdekesség várja a legújabb technológiák rajongóit. A rendezvényen bárki megismerkedhet Pepperrel, az első humanoid robottal, valamint számos érdekes program is várja a látogatókat. Lesz többek között robotszépség- és táncverseny, […]

Tovább olvasom

Disney-figurák a SPAR pontgyűjtő akciójában

A Disney-vel együttműködésben hirdeti meg legújabb hűségakcióját a SPAR. A promóció keretében a vásárlók 13-féle, az ikonikus mesehőssel díszített fürdő- és hálószobai kiegészítővel szépíthetik otthonukat. Mickey egér egy igazi, eredeti, világszerte ismert jelkép. Vonzereje mindenkire hatással van, összeköti az embereket. Itthon sincs ez másképp, az egyedi és időtlen, generációkon átívelő figura különleges helyet foglal el […]

Tovább olvasom

MOM Park: pályázni lehet a fotózásból befolyt összegre

A korábbi évekhez hasonlóan tavaly decemberben is karitatív karácsonyi fotózást szervezett a MOM Park. Az ismét nagy sikert arató kezdeményezés keretében a bevásárlóközpont látogatói a róluk készült fényképeket és naptárakat 881 650 forint értékben vásárolták meg. A MOM Park a befolyt összeget a szociálisan hátrányos helyzetű embereket és családokat támogató Humanitás Szociális Alapítvány javára ajánlotta […]

Tovább olvasom

Divatbemutató gyerekek

Nem lehet túl korán kezdeni a divatot! Magyarországon egyre elterjedtebb, hogy a szülők a gyermekeiket úgy öltöztetik, mint a felnőtteket. A kicsik is szeretnek csinosan öltözni, divatos ruhákban járni – és ez magával hozza a gyerekdivat piacának erősödését. A Fashion Kids Hungary Modellügynökséget rendszeresen keresik meg divatmárkák azzal, hogy gyermekmodelleket szeretnének felkérni különböző feladatokra, és […]

Tovább olvasom

Infokalipszis – egy egész korszak válsága lehet

Korunk (ma még) az információ kora. E korszak felett azonban megjelent már az Apokalipszis négy lovasa. Hogy kik ezek? Sorrendben: a dark PR – általánossá és üzletszerűvé vált a konkurensek, ellenfelek hamis információkkal való lejáratása; a közösségi média – a hely, ahol ellenőrizetlenül terjedhetnek a legképtelenebb hamisítások, hazugságok; a technológia – ma már akár mobiltelefonra […]

Tovább olvasom

A L’Oréal a vállalati fenntarthatóság élén

A L’Oréal egyike annak a két vállalatnak, amelyek „A” minősítést kaptak mindhárom, a CDP által meghatározott területen: klímaváltozás elleni küzdelem, vízbiztonság és az erdők védelme. A L’Oréal az első és egyetlen vállalat a világon, amely három egymást követő évben „AAA” besorolást kapott. A CDP a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét a hozzá beérkező adatok alapján A-tól D-ig […]

Tovább olvasom