Főoldal / Inspiráció

Megszülettek az Amfora Díj 2015 eredményei

Az Amfora Díj célja, hogy felkutassa a legjobb példákat a stratégiai gondolkodás, a marketingtechnológiák ismerete, a minőségi saját tartalom előállítása és a célcsoporthoz való eredményes eljuttatása terén. „Az Amfora Díj első évét egyértelmű sikernek értékeljük: a pályázók széles köre – kis- és nagyvállalatok, ügynökségek, médiacégek – indultak rajta szerteágazó projektekkel, melyek magas szakmai színvonala teljesítette azon elvárásunkat, […]

Tovább olvasom

Marketinges és vezetői kommunikációs képzések a Corvinuson

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete két új szakirányú továbbképzést indít. A tudás azt jelenti, hogy felismerjük, mit nem tudunk, milyen újabb ismeretekre, készségekre van szükségünk. Egy gyakorlati tudással rendelkező szakember ugyanazt a szakkönyvet másképp olvassa, a gyakorlati irányelveket egy meglévő rendszerbe tudja illeszteni. Ezért tartja fontosnak a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média […]

Tovább olvasom

Január végéig lehet nevezni a Telekom Honlapversenyre

A kis- és közepes vállalkozások számára kiírt versenyre olyan céges weboldalakkal lehet jelentkezni, amelyek 2015. január 1. és 2016. január 31. között készültek vagy készülnek el. Kategóriánként 5-5 millió forint értékű marketingkampányt nyerhetnek azok a cégek, amelyek benevezik weboldalukat a Telekom Honlapversenyére. A megmérettetésre január végéig minden olyan kis-, és közepes vállalkozás regisztrálhatja honlapját, amely 2015-ben […]

Tovább olvasom

6 módszer, hogy belebukj a tartalommarketingbe

Beszéljünk arról, hogy milyen kihívásokat kell legyőznöd, ha tartalommarketingre adnád a fejed. Ezt a cikket saját felelősségedre hagyd ki nyugodtan – de akkor valószínűleg nem mások hibájából fogsz tanulni, hanem a sajátjaidból. Az alábbi kihívásokat és hibákat már megtapasztaltuk (vagy mi rontottuk el, vagy az ügyfél), így tanulhatsz belőlük és elkerülheted őket. 1. Nem elég […]

Tovább olvasom

22 rövidlistás pályázat az Amfora Díjon

A tartalommarketing és a marketingtechnológia stratégiai használatát értékelő Amfora Díjra összesen 26, jellemzően magas színvonalú pályázat érkezett. Mint kiírók, nem csupán a jelentős pályázói aktivitást vettük örömmel, de azt is, hogy az esettanulmányok roppant széles körből érkeztek: minden kategóriában volt jelentkező, kis- és nagyvállalatok, hazai és külföldi, kereskedő és szolgáltató cégek, B2B és B2C kampányok […]

Tovább olvasom

Marketing és PR Trend Riport 2015

Karvalics Attila, az ArvaliCom ügyvezetője 2013 év végén publikálta először a marketing és PR szakmát megítélése szerint leginkább meghatározó trendeket. Íme, a 2015-ös top 8 trend. A friss trendek jelentős részben a tavalyiak felerősödéseként, kiterjesztéseként jelennek meg, de új elemek is felvillannak. 1. „Humanizált” marketingélményeket kell tudni nyújtani. Míg tavaly a márkák feletti kontroll – […]

Tovább olvasom

Élőben közvetítik a Stretch konferenciát

A hatékony vezetés és menedzsment legújabb nemzetközi gyakorlatai mindenki számára elérhetőek az élő közvetítésnek köszönhetően. Sokszor úgy érezzük, a változások ellen nem tehetünk semmit és a kiszolgáltatottság érzése cselekvésképtelenné tesz minket. Mások viszont lehetőséget látnak a változásban, és megragadják azt, hogy egyéni és csoportszinten is sikereket érhessenek el. Tanácsaikat, módszereiket bárki meghallgathatja személyesen a ma […]

Tovább olvasom

Január végén újra Magyar Marketing Fesztivál

Januárban harmadik alkalommal is megrendezik a Magyar Marketing Fesztivált, a kifejezetten a kis- és középvállalkozók tulajdonosainak, döntéshozóinak szóló szakmai konferenciát. „A tavalyelőtt 550, tavaly 650 résztvevővel megrendezett konferencia célja 2016-ban is, hogy a várható marketingtrendek bemutatásával a marketing- és kommunikációs szakemberek megnyissák az üzleti évet. A rendezvényen 15 előadó – az adott szakterület jeles, vagy […]

Tovább olvasom

A sötét oldal és a marketing

A fogyasztásban olykor a „szürke” érzelmek is szerepet kaphatnak, és erre a márkák építhetnek is – hívja fel a figyelmet egy tanulmány. A marketing hagyományosan a pozitív érzelmekre – valamint a negatív érzések elkerülésére – épít. De a kettő között létezik egy zóna, a szürke – vagyis nem egyértelműen negatív, de azért némi rosszakaratot is […]

Tovább olvasom

Magyar innovátorok a New Europe 100-as listán

A listán szereplő ötletek gazdái olyan kezdeményezések mozgatórugói, melyek globális szinten is képesek hatást gyakorolni és inspirálni másokat. A közép- és kelet-európai régió innovátorait felvonultató New Europe 100 lista célja, hogy elismerje és szélesebb körben is bemutassa a kreatív, innovatív ötleteket melyek pozitív hatással vannak a gazdaságra, a tudományra, a kultúrára, valamint a helyi közösségekre. A száz […]

Tovább olvasom