Wossala Rozina: “Számomra a média és a gasztronómia is szenvedély”

Kiemelt Márkák

A Márkamonitor decemberi számában megjelent Talent management összeállításunkban arra kerestünk választ, hogyan menedzselik a televíziók a legnépszerűbb arcaikat ( cikk első részét itt, második részét itt olvashatják), az áttekintés után pedig néhány fontos „televíziós arcot” meg is mutattunk. A kisinterjúkat most online is megjelentetjük. Mai beszélgetőpartnerünk Wossala Rozina.

 

 

Édesanyád színésznőként, édesapád vitorlázóként lett ismert és sikeres. Egyikük példája sem inspirált, hogy inkább a gasztronómiát választottad?

Szerintem tökéletes keveréke vagyok a szüleimnek, hiszen édesapám a szállodaiparban dolgozott vállalkozóként, míg édesanyám igazi karrierje a médiában ért célba. Bennem egyszerre van jelen a média és a vendéglátás, és mindig büszkeséggel tölt el, ha arra gondolok, hogy mindkettőjükből továbbvittem egy-egy részt, amit a magam képére tudtam formálni. Számomra a média és a gasztronómia is szenvedély, ezért nem tudnám csak az egyiket vagy csak a másikat választani – úgy érzem, az a tökéletes út számomra, amin jelenleg járok, és ehhez sokat merítettem az otthoniakból.

 

Mi volt az első gondolatod, amikor megismerted a Troll a konyhában koncepcióját?

A gasztroshow mint műfaj nagyon népszerű jelenleg Magyarországon, ezek a műsorok azonban jellemzően azt mutatják meg, ki miben mennyire tehetséges, vagy éppen mennyire nem.

A VIASAT3 Troll a konyhában formátuma viszont egyszerre krimi, buli és főzés, ez pedig egy nagyon üdítő színfolt, vagy ha úgy tetszik – ízvilág, ami hiányzott számomra a képernyőről. Itt mindenki jól érzi magát, a játékosok és a műsorvezetők is, nem a teljesítményen van a hangsúly. Azért is örültem a megkeresésnek nagyon, mert így a részese lehettem annak a formátumnak, ami újraértelmezi a főzőműsorokat. Számomra hatalmas élmény, hogy egy olyan gyártásban vehettem részt, ami újat mutatott a nézőknek is.

 

Egy szimpla főzős műsorban az a cél, hogy az étel minél jobb legyen, itt viszont nem. Igazi gasztronómiai szakemberként nem vérzik a szíved, amikor egészen rettenetes ételeket tesznek eléd?

A Troll a konyhában műsor koncepciója tulajdonképpen egy társasjáték – mindennap ki kell deríteni, ki a hunyó. Egy játékoson kívül mindenki azért drukkol, hogy a lehető legjobban sikerüljenek a fogások, ennek megfelelően a csapat öt tagja és én is azon vagyok, hogy mentsük a trolltól az ételt. Rákóczi Feri persze nem, mert ő már a legelső naptól kezdve mindig a trollnak drukkolt, csak azért is. Természetesen nekem az volt a legnagyobb öröm, amikor jókat főztek a játékosok – ebből egyébként sok volt –, és nem hagytuk érvényesülni az aktuális kártevőt, de meg kell hagyni, az elrontott ételeket olykor nagyon ötletesen fúrták meg a játékosok, ami mindig vicces szituációt szült a konyhában.

 

Márkamonitor 2022/4.

 

 

SOCIAL MEDIA