Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét a Pizza Me

Márkák

A kreatív-, digitális-, social média-, pr-, illetve employer branding feladatokra kiterjedő megbízást a Dentsu Creative nyerte, így 2023. január elsejétől az ügynökség felel a márka teljes kommunikációjáért.

 

A Pizza Me pályázatának célja egy olyan ügynökségi partner kiválasztása volt, akik képesek minden fenti területet lefedve, magas színvonalon képviselni a márka üzleti- és kommunikációs céljait. A decemberben kiírt tenderen összesen három ügynökség vett részt. Egy előzetes chemistry check után, a kreatív prezentációk alapján választották ki a nyertes csapatot.

Alberti Rita, a Dentsu Creative Hungary kreatívigazgatója elmondta: „Nagyon izgalmas kihívás egy olyan love brand kommunikációján dolgozni, mint amilyen a Pizza Me. A márka már most is legalább akkora szeletet foglal el a magyar emberek szívében, mint a nemzetközi fastfood láncok.  Óriási lehetőség, hogy a  brandépítés során nem kell globális irányelvekhez alkalmazkodni, hanem hazai márka lévén mi határozhatjuk meg a Pizza Me kommunikációs irányát.

„Ahogy Anne Hadley is mondta >Tedd ügyfeledet történeteid hősévé<. 2023-as célunk az inbound marketing stratégia kialakítása, hogy a Pizza Me kommunikációja, figyelemfelkeltő tartalmai a célcsoport érdekeit helyezzék előtérbe. Ehhez készít majd a Dentsu Creative releváns, minőségi és egyedi kommunikációs tartalmakat” – hangsúlyozta a Forbát Claudia, a Pizza Me marketing igazgatója.

 

SOCIAL MEDIA