A Pilulka.hu magyar piacra lépését támogatja a Próbakő

Kiemelt Márkák

A cseh alapítású e-kereskedelmi vállalat, a Pilulka Csoport a Próbakő Kommunikációt bízta meg online patikája magyarországi piacra lépését támogató sajtókapcsolati munkájával. Az együttműködés 2022 novemberében indult.

 

A csehek és szlovákok legnagyobb online patikájaként számon tartott cseh vállalat, a Pilulka Magyarországon Pilulka.hu néven kezdte meg működését. A Pilulka.hu mobilapplikáción és online felületen keresztül érhető el. A hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően gyógyszereket hazánkban nem forgalmaznak, az egészséges életvitelhez szükséges egyéb termékek azonban megtalálhatóak kínálatukban. A Próbakő Kommunikáció a magyarországi piacra lépést támogató sajtókapcsolati munkát végzi.

„Főként a Worldcom PR Group partnerségünknek köszönhetően számos külföldi ügyfélnek dolgoztunk és dolgozunk jelenleg is. Érdekes módon az utóbbi időben számos cseh vállalkozás talált meg minket. A Kifli.hu, az Eurowag, az elem6, a Kiwi.com, a Shoptet – csak hogy néhányat kiemeljek az ügyfélportfóliónkból. Nem tudom, mi lehet a cseh vállalatok titka, de úgy tűnik, bártan indulnak a külpiacokra, és az egyik logikus irány számukra Magyarország” – mondta R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció alapító-ügyvezetője.

Az eredetileg gyógyszer kiskereskedelemre szakosodott, 2013-ban alapított Pilulka a cseh és a szlovák piac után Romániában is megjelent 2018-ban. Magyarország után pedig Ausztriában kezdi meg terjeszkedését. Hazánkban külön marketing-és kereskedelmi részleget alakított ki a cég, a vásárlókkal történő kapcsolattartást magyar nyelvű ügyfélszolgálati munkatársak végzik.

 

Fotó: Pilulka

 

SOCIAL MEDIA