A Warner Bros. Discovery új, többéves megállapodást kötött az EBU-val

Piac

A megállapodás 44 országra és területre terjed ki Európában és Kína kivételével az ázsiai-csendes-óceáni térségben. A Warner Bros. Discovery platformjain – discovery+, Eurosport és Eurosport App – a nézők láthatnak minden férfi és női IBU Világkupa-versenyt.

 

Az IBU Világkupa a finnországi Kontiolahtiban kezdődik, a következő biatlon világbajnokságot pedig a németországi Oberhofban rendezik.

A partnerség révén a rajongók a 2022-23-as szezonban több mint 190 eseményről 1100 órányi élő téli sportközvetítést élvezhetnek majd. Mindezt a Warner Bros. Discovery digitális platformjain – köztük az Eurosport.com-on – átfogó közvetítések egészítenek ki, amelyeken keresztül az események minden szemszögből, a világ minden pontjáról követhetők.

„A téli sportokban megszerzett gazdag örökségünknek és szakértelmünknek köszönhetően már több mint harminc éve közvetítjük a rajongóknak a biatlon legnagyobb pillanatait. Emellett bebizonyítottuk, hogy a téli sporteseményekre nagy sikerrel tudjuk széles közönséget bevonzani: rekordnézőszámot értünk el a téli olimpiai játékokon, és a legátfogóbb élő tartalomkínálat részeként egész évben meséljük a téli sportesemények és a sportolók történeteit – mondta Trojan Paillot, a Warner Bros. Discovery sportjogokért felelős alelnöke. – Örömmel kötöttünk új, hosszú távú partnerséget az EBU-val, amely biztosítja, hogy a világ legjobb biatlonversenyei a következő években is láthatók maradjanak csatornáinkon és platformjainkon a lehető legszélesebb közönség számára.”

„Örülünk, hogy az Eurosport továbbra is elhozza a rajongóknak Európa-szerte a BMW IBU biatlon világkupát és világbajnokságot. A sportolók izgalmas teljesítménye páratlan drámát teremt minden versenyen, így a biatlont valóban kötelező megnézni a tévében” – mondta Max Cobb, az IBU főtitkára.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy az EBU tagjainak közvetítését kiegészítve a Warner Bros. Discoveryvel együttműködve még nagyobb közönséghez juttathatjuk el a biatlon izgalmát Európa-szerte és azon túl is – mondta Pascal Fratellia, az Eurovision Sport kereskedelmi igazgatója. A biatlon az elmúlt évek egyik nagy sikertörténete a téli sportok között, és büszkék vagyunk arra, hogy az IBU médiapartnereként a kezdetektől fogva kivehettük a részünket ebből a sikerből.”

 

SOCIAL MEDIA