Yettel: A legértékesebb ajándék Te vagy

Kiemelt Márkák

A Yettel idei ünnepi kampányában a klasszikus tárgyi ajándékozás helyett a személyes gesztusok fontosságára hívja fel a figyelmet. Neves illusztrátorokkal együttműködve, egy 25 kártyából álló karácsonyi kollekciót mutat be, amelyek közös élmények ajándékozásához adnak ihletet és ezáltal még személyesebbé teszik az ünneplést.

 

A magyarok harmada szokott azon stresszelni, hogy vajon a megfelelő ajándékot választja-e a szeretteinek – derült ki a Yettel országos kutatásából. Az aggodalom nem alaptalan, hiszen a kitöltők több mint háromnegyede már kapott olyan ajándékot, aminek nem örült, vagy nem tudta használni. A kutatás alapján a legtöbben funkcionális vagy személyre szabott ajándékot szeretnének kapni, és sokaknak az is fontos, hogy ez egy közös élmény legyen. Ezekre az igényekre is megoldást nyújthat a márka legújabb kampánya, amely a személyes gesztusokat helyezi a középpontba.

A márka idén karácsonykor arra hívja fel a figyelmet, hogy a legnagyobb ajándék az együtt töltött idő. Ezt támogatva neves illusztrátorokkal 25 különböző programkártyát készítettek, amelyek közül az érdeklődők bármelyiket kiválaszthatják és személyre szabhatják a legjobbajandek.yettel.hu weboldalon.

“Amikor egy frissen bevezetett márka egy olyan komoly hagyományokkal bíró ünnep alkalmával kell megnyilvánuljon, mint a karácsony, akkor az nem lehet csak egy újabb kampány. Ahogy az idei év sem csak egy újabb év az életünkben, hanem sokkal több kihívást rejt, mint azt akár tavaly ilyenkor elképzeltünk volna. Mi ezért azt a kérdést tettük fel magunknak: hogyan segíthetnénk az embereknek egyensúlyba kerülni idén karácsonykor?” – mondta a kampány kapcsán Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.

 

SOCIAL MEDIA