Újabb sikeres évadot zárt az X-Faktor

Márkák

A 46. héten remek eredménnyel indult a ValóVilág, kiváló összeredménnyel zárt az X-Faktor 11. évada, valamint szépen búcsúzott az Éjjel-Nappal Budapest is az RTL portfólió csatornáin – adta hírül a médiacég. 

 

Közel tíz év után véget ér az Éjjel-Nappal Budapest és szereplőinek története. A műsor utolsó hetében 3,3%-os átlagos lineáris közönségarányt ért el, az utolsó két epizód pedig 4,6, valamint 4,2% lineáris SHR-t hozott a 18-49-es célcsoportban. Az Éjjel-Nappal Budapest kiugróan teljesített az online térben is. Nézőinek 30 százaléka az RTL streaming platformjának felületén követte figyelemmel kedvenc műsorát, amely az RTL Most legnézettebb műsorainak toplistáján hosszú ideje hétről hétre a TOP3-ban végzett.

 

Szombat este fináléjához érkezett az RTL zenés tehetségkutató műsora. Az X-Faktor 11. évada 32,0%-os átlagos lineáris közönségarányt hozott a 18-49-es célcsoportban. A 15-29 éves fiatal nézők körében pedig elképesztő, 48,4%-os átlagos lineáris SHR-t ért el a teljes évad. A tévénézési szokások változásával párhuzamban elmondható, hogy az X-Faktor 11. évada rendkívül erős online nézettségi eredményeket produkált. A műsor az RTL Most és az RTL Most+ felületén több mint 2 milliós videóindítást generált, mely 83 millió műsorral eltöltött percet jelentett. Adásonként átlagosan közel 100 ezer néző követte online az X-Faktor aktuális évadát hétről hétre. A műsor az rtl.hu felületén több mint 7 millió shortform videóindítást generált. Az éves nézettségi toplista élén továbbra is az X-Faktor áll a 18-49 éves korosztályban, a TOP10-ben pedig összesen hat X-Faktor adás szerepel.

Remek eredménnyel indult vasárnap este a megújult névvel és arculattal jelentkező RTL KETTŐ-n a ValóVilág. A népszerű valóságshow Beköltöző Show-ja a kiemelt célcsoportban 8,4%-os lineáris közönségarányt ért el. Igazán kimagasló eredmény, hogy a ValóVilág premier epizódja a fiatal, 18-29 éves korosztályban a vasárnap esti szoros kemény versenyben 21,2%-os lineáris közönségarányt hozott!

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49 illetve 4+, live+aslive+vendég, live+kumulált tsv+vendég adatokkal, lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2022. 46. hét Gemius Prism,4+ rtlmost, rtlmost+, web+app, total videoview, total time(s), RTL.hu,UU,,VV (2022. 11. 21-én lekért adatok alapján)

 

SOCIAL MEDIA