Török Eszter: “Egyre több hirdető nyit a non-standard felületek felé”

Kiemelt Márkák

A Big Picture 2023 konferencia előtt számos kisinterjút készítettünk, amelyek először a Márkamonitor magazin októberi számában jelentek meg, most pedig online is közöljük őket. Mai (kis)interjúalanyunk Török Eszter nonszpot-értékesítési vezető, Antenna Entertainment.

 

 

Nem változtatsz gyakran állást, az utolsó három munkahelyed a Viasat, a Sony Pictures és az Antenna Entertainment. Mi változott számodra a néven kívül?

A Viasat Hungária idejében csak a magyarországi piacra koncentráltunk, és csupán két csatorna – a Viasat3 és a Viasat6 – reklámértékesítése zajlott. A cég tulajdonosváltásai nyomán bővült a portfólió is. 2021 októbere óta Antenna Entertainmentként működünk, tizenkét területen vagyunk jelen huszonkét csatornával és on-demand szolgáltatással Közép- és Kelet-Európában, régiós központunk pedig Budapesten van. Izgalmas megtapasztalni egy nagyobb, régiós központ működését. Nemcsak a csatornaportfólió nőtt, de a nemzetközi piacokra és tapasztalatokra való rálátás is, illetve sokkal több lehetőségünk nyílik szinergiára azzal a négy régiós országgal – Lengyelország, Románia, Csehország, Bulgária –, ahol ad sales zajlik.

 

Volt egy időszak, amikor a Viasat a nézettséget tekintve megközelítette a legnagyobbakat. Lesz még ilyen nagy korszakotok?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a Viasat-csatornákon a nézők a csatornáktól elvárt magas minőségű tartalmakat lássák. Célunk, hogy egyedi saját gyártású tartalmakat szolgáltassunk a régióban, így Magyarországon is. Ennek a stratégiának a részeként ősszel négy új műsor kerül képernyőre a Viasat3-on, hogy a csatornától megszokott egyedi, meglepő és izgalmas tartalmakat szállítsuk. A négy műsor az egész őszi–téli évadot lefedi: szeptemberben elindult a Troll a konyhában című kulináris krimi, október 17-én debütált a Herendi Gábor rendezte Brigi és Brúnó című szituációs komédia Oroszlán Szonja és Szabó Győző főszereplésével, novemberben jön a nagy sikerű Észbontók új évada is, decemberben pedig az Ide süss! – Ünnepi kihívás vezeti el a nézőket és a hirdetőket karácsonyig.

 

A nonszpotterület évek óta gyorsabban nő, mint a hagyományos szpotértékesítés. Szerinted folytatódik ez a trend?

Igen, folytatódik a trend Magyarországon és a régióban is. Egyre több hirdető nyit a non-standard felületek felé, és egyre nagyobb az igény az ilyen megoldások iránt. Ebben a saját gyártású műsorok – amelyekben hagyományosan erősek vagyunk – térnyerésének is nagy szerepe van. A portfóliónkon is egyre gyakoribb az újravásárlás, ami a legjobb visszajelzés a nonszpotmegoldások, -felületek hatékonyságára.

Márkamonitor 2022/3. szám

 

SOCIAL MEDIA