Celebeket tesztel Gáspár Bea

Márkák

A Recept Rulett névre hallgató műsort a Republic Group gyártotta.

 

A november 10-én indult influencer főzőverseny első részében Sápi Vivien, az egyik legtöbbet követett hazai TikTokker az Év TikTokkere díj nyertese főzött Gáspár Beával, a műsor házigazdájával és műsorvezetőjével. Az online sorozat a Gyermelyi Youtube csatornáján és weboldalán tekinthető meg, négy héten keresztül, egy-egy epizódban fogják az influencerek megmérettetni magukat a Gyermelyi konyhájában.

A Republic Group, a Gyermelyi kreatív ügynöksége az idei év során frissítette a márka arculatát egy friss, vidám vizuális világgal. Az együttműködés célja a brandépítés mellett, a kampány és a márka digitális lábának erősítése volt. A Gyermelyi szeretett volna új célcsoportok felé nyitni, ugyanakkor fontos volt olyan tartalmakat készíteni, amelyek a meglévő célközönséget is szórakoztatják.

Bokros Gábor, a Gyermelyi Marketing igazgatóhelyettese így nyilatkozott a kampányról: „Sokat gondolkoztunk azon, hogy milyen formában tudnánk bővíteni az influencerekkel, hírességekkel szervezett megjelenéseinket, úgy, hogy az szórakoztató legyen, ugyanakkor egyértelműen kapcsolódjon a főzéshez, a főzés öröméhez. Úgy gondoljuk, hogy a „műsor” életre hívása teljesíti az előzetesen megfogalmazott céljainkat és reméljük mindenki ugyan olyan jól fog szórakozni az egyes epizódokon, mint ahogy mi tettük azt a forgatás közben!”

 

Kreatívkoncepció:

A Republic Group a műsoron a koncepció kidolgozástól kezdve a gyártásig dolgozott. A főzőverseny sok finom receptet és érdekes nehezítést tartogat a versenyzők számára, akiknek az idő mellett néha az elemekkel is meg kell küzdeniük azért, hogy finom ételt tálalhassanak Gáspár Bea elé. A versenyzők felkérése alkalmával az ügynökség figyelembe vette, hogy az influencerek pontosan mely célcsoportot szólítják meg.

„Főzni bárki tud! – a Lecsó című animációs film mottója csengett a fülünkben, amikor megalkottuk egy olyan főzős- minivetélkedő koncepcióját, amiben a főzés örömére és nem a profi konyhaművészetre szerettük volna fektetni a hangsúlyt. A gasztroreality-k népszerűsége továbbra is töretlen, a Gyermelyi pedig szeretett volna új célcsoportokat elérni a lojális vásárlói kör megtartása mellett. Így jött az ötlet, hogy Tv-ből jól ismert személyiségeket és népszerű TikTokkereket hívjunk meg a Receptt Rulett első évadába, melynek megvalósításáért integráltan felelt content és kreatív csapatunk, valamint saját produkciós cégünk az Escape” – mondta Sipka Emese, Republic Group, Head of Content.

A következő részben egy gyakorlott szakács, Sass Dani főz majd. A Viasat3-on futó Idesüss! műsorvezetője korábban sokszor dolgozott már együtt Beával. Az újdonsült apukának Bea és a szerencsekerék egy érdekes és rendkívül szórakoztató fizikai nehezítést tartogat.

 

Videók:

 

Alkotók listája:

ÜGYFÉL – Gyermelyi Zrt.

Marketing igazgatóhelyettes: Bokros Gábor

 

ÜGYNÖKSÉG – Republic Group Communicaton Kft.

Content Director: Zámbó Anna

Head of Client Service: Pintarics Viktória

Head of Content: Sipka Emese

Group Account Director: Pavuk Sophie

Project Manager: Bujtor Gréta

PR Manager: Karras Szofi

Creative Group Head: Vértessy Flóra

Art Director: Tulogdi Péter

Copywriter: Tóth Adorján

Head of Production: May Gábor

Portfolio Director: Furák András

 

SZEREPLŐK:

Műsorvezető: Gáspár Bea

Sápi Vivien

Sass Dani

Nagy Adri

Gulyás Pálmi

 

PRODUKCIÓ:

Produkciós cég: Escape Production

Producer: Balogh Rachel

Rendező: Márton Szabolcs

Operatőr: Tokodi Gábor

Operatőr 2.: Pásztor Tamás

Hangmérnök: Hollósi László

Asszisztens: Bacsa Áron

Smink/Haj: Hanák Nikolett

Stylist: Bendes Bianka

Berendezés: Iklódi Dóra

Berendezés: Hack Barnabás

Produkciós asszisztens: Osvay Róza

 

SOCIAL MEDIA