Bartus Szilvia: A portfóliót a jelenhez és a tévénézők igényeihez szabott új köntösbe bújtatjuk

Kiemelt Márkák

A Big Picture 2023 konferencia előtt számos kisinterjút készítettünk, amelyek először a Márkamonitor magazin októberi számában jelentek meg, most pedig online is közöljük őket. Mai (kis)interjúalanyunk Bartus Szilvia kommunikációs igazgató, Antenna Entertainment. 

 

 

A Sony Picturestől mentél el, és az Antenna Entertainmenthez tértél vissza. A görögök tévedtek, és bele lehet lépni kétszer ugyanabba a folyóba?

A folyóknak sok arcuk van, a gyors, sodró lendületes, szűk, de mégis nagy víztömeget mozgató szakaszoktól kezdve a kiterjedt, mély medrű, kőhidas, szürke vizű részekig. Hát nagyjából ennyire különbözik az Antenna Entertainment és a Sony Pictures. Az én szívemhez az analógiát és a munkahelyet tekintve is az előbbi áll közelebb.

 

Tettél egy hároméves kitérőt az Erstéhez, de a tévés múltad lassan tíz évre nyúlik vissza. Melyik a keményebb pálya, a média vagy a bankvilág?

Mindkettőnek vannak szépségei és rútságai is. Én a banknál a kreatív megvalósításra fókuszáltam, ami ott kisebb játszótér, mint a médiában, de éppen ezért érdekes kihívás. A tévénél szabadabb a pálya, több az izgalom, ami viszont keményít a versenyen.

 

Változott a portfólió, a csatornák neve, a műsorpolitika. Lehet most lubickolni a márkaépítésben?

Hogyne! El is kezdtük a megalapozását annak, hogy ezt a Viasat-portfóliót a jelenhez és a tévénézők igényeihez szabott új köntösbe bújtassuk. Fokozatosan fordulunk rá minden márkánkkal azokra az irányokra, amik tükrözik a missziónkat, és folyamatosan dolgozunk azon, hogy értékálló, differenciált brandcsoporttá alakítsuk át a portfóliót.

Márkamonitor 2022/3. szám

 

SOCIAL MEDIA