A Márkamonitor rádióműsorának mai vendége Csikesz Erika

Kiemelt Márkák

Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési igazgatója 2005-ben diplomázott a Corvinuson, de már diákkorában asszisztensként dolgozott a televíziónál. Az elmúlt 17 évet majdnem teljes egészében a TV2 sales csapatában töltötte, leszámítva azt a másfél éves kitérőt, amíg a Sláger Rádió vezérigazgatója volt.

 

A beszélgetés elején visszatekintünk a hamarosan véget érő 2022-es évre. Tavaly év végén Erika mondott egy prognózist, hogy milyen lehet 2022 üzletileg, most megbeszéljük, hogyan teljesültek a tervek.  Hogyan alakult a nézettség, a bevételek? Tovább növekedett-e a spot és non-spot terület?

Októberben ünnepelték a kereskedelmi televíziók a 25. születésnapjukat. Megbeszéljük, mi történt az elmúlt negyedszázad alatt, hogyan nőtt ki egyetlen csatornából a médiacsoport, hogyan fejlődtek a tematikus csatornák, a terjesztői piac.

Megnézzük azt is, merre tart az értékesítés, hogyan alakul az üzleti stratégia. Néhány hívószó a téma kapcsán: new business, élő show-k, fesztiválok, merchandising, co-branding.

Végül, de nem utolsó sorban, nyakunkon az évzárás, de ilyenkor már mindenki a jövő évvel foglakozik. Lesz-e áremelés a tévés piacon, és milyen új műsorokkal győzik meg a hirdetőket, hogy drágábban is érdemes a tévében hirdetni?

 

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

 

SOCIAL MEDIA