Kosaras Klaudia: “Kénytelenek vagyunk a keresletorientált árképzést költségorientált szemlélettel kiegészíteni”

Kiemelt Márkák

A Big Picture 2023 konferencia előtt számos kisinterjút készítettünk, amelyek először a Márkamonitor magazin októberi számában jelentek meg, most pedig online is közöljük őket. Mai (kis)interjúalanyunk Kosaras Klaudia kereskedelmi igazgató, Atmedia.

 

 

Közel tizenöt OMD-s év után igazoltál az Atmediához. Mi motivált, hogy hosszú ügynökségi pályafutás után átmenj az értékesítésbe?

Az ügynökségi múltamra a mai napig nagyon büszke vagyok, a szakmát az OMD-nél tanultam meg, amiért hálával tartozom korábbi munkahelyemnek. Az értékesítés kicsit más fókuszt igényel, érdekelt a „másik oldal”, a sales house-ok működése, és emellett egy még szélesebb körű ügyfélkapcsolati háló kiépítése. Az ügynökségi oldalon szerzett szakmai tapasztalatomat jól tudom hasznosítani az Atmediánál a tárgyalások, az ügynökségi és az ügyfelekkel való megbeszélések során.

 

Közvetlenül a Covid kitörése előtt mentél át az Atmediához. Voltak békés periódusok ebben az időszakban, vagy azóta folyamatos a hadiállapot?

Nem nevezném hadiállapotnak a helyzetet. A Covid alatt valóban rengeteg új feladattal szembesültünk, és a jövő éves tárgyalási időszak sem lesz sétagalopp. A médiapiacon már hozzászoktunk a folyamatos változásokhoz, 2023-as stratégiánkat is úgy alakítottuk ki, hogy reagáljunk a jelenlegi gazdasági helyzet kihívásaira.

 

Minden cég növekedni akar. Megvannak a növekedés feltételei 2023-ra?

A lehető legreálisabb forgatókönyvvel vágunk neki a következő évnek, de egy nagyon fontos szemléletváltásra is szükség van. Látva a tartalom-előállítás több okból jelentősen megugró költségeit, kénytelenek vagyunk a keresletorientált árképzést költségorientált szemlélettel kiegészíteni. Ennek eredményeként várhatóan lehetőségünk lesz kereskedelmi másodperceket zárni, így csökkentve a reklámzajt és javítva a minőséget.

Márkamonitor 2022/3. szám

 

SOCIAL MEDIA