Közlekedésbiztonsági kampányt indított a Bridgestone Tatabánya

Márkák

A magyar diákok közül legtöbben gyalog járnak iskolába, ezt követi a tömegközlekedés, az autó és végül a kerékpár vagy a roller. Az őszi-téli időszakban romlanak a látási viszonyok, ezért a KRESZ alapos ismerete, a láthatósági mellény viselete és a biciklis lámpa használata életeket menthet. Közlekedésbiztonsági kampányának középpontjába a Bridgestone Tatabánya éppen ezért a láthatóságot helyezte, kiemelt figyelmet fordítva a régióra és a gyerekekre.

 

A vállalat a legkissebbeket is felkészíti a biztonságos közlekedésre, és hangsúlyozza számukra a láthatóság fontosságát.

A Dózsakerti Váci Mihály és a környei Kisfaludy Mihály Általános Iskola falai októberben a biztonságos közlekedésről szóló plakátokkal hirdették a fontos üzenetet. Az iskolák ötödik osztályos diákjai interaktív előadásokon, kvízeken keresztül tanulhattak a közúti biztonságról. A csoportfoglalkozásokat a Bridgestone Tatabánya részéről Keresztényi Dóra és Anderla Anett vezette, akiktől a gyerekek a körültekintő biciklizésről, gyalogos és rolleres közlekedésről, és a betartandó szabályokról tanulhattak. Velük tartott Árvainé Kocsis Bernadett a Tatabánya Rendőrkapitányságról, aki többek között a közlekedési táblák, a bukósisak és a fényvisszaverő mellény viselésének fontosságát emelte ki. A gyerekek a foglalkozások végén láthatósági mellényes kulcstartót, küllőlámpát és fényvisszaverő pántot is kaptak ajándékba.

„Gumiabroncsgyártó vállalatként nemcsak a termékeinkkel törekszünk a biztonságra, hanem szavakkal és tettekkel a falainkon kívül is hirdetjük a biztonságos közlekedés fontosságát. Nem volt kérdés, hogy a legkisebbeket is be kell vonnunk a témába, hiszen ők a közlekedők legveszélyeztetettebb csoportjába tartoznak. Nagyon nyitottak voltak a foglalkozásokra, öröm látni, hogy jó kezekben lesz a jövő közlekedése” – mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója.

Egy gyalogátkelőhely legyen látható!

A Bridgestone nem állt meg a kisiskolások edukációjánál. A láthatósági kampány keretében a vállalat önkéntesei újrafestették a tatabányai Vadász utca és II. Rákóczi Ferenc tér találkozásánál lévő gyalogátkelőhelyet is, ami az évek alatt igencsak megkopott, emiatt pedig nehezen volt látható. Az átadáson Topolcsik Melinda rövid beszédében kiemelte, hogy a festéssel elsősorban az autósok figyelmét szeretnék felhívni a körültekintő közlekedés fontosságára. Ezért választottak olyan zebrát, amely közelében iskola, óvoda, bölcsőde és vásárlási lehetőségek is vannak, így nap mint nap sok-sok gyermek és felnőtt fordul meg itt.

Belső KRESZ teszt a kollégáknak

A Bridgestone közlekedésbiztonsági kampányában a munkavállalók között is megoszt különböző edukatív tartalmakat, hogy az autósokat is felkészítse a veszélyes időszakra. A KRESZ tesztek és egyéb belső kommunikációs anyagok felhívják a figyelmet az időjárásnak megfelelő gumiabroncsok és lámpák használatára, illetve a fokozott figyelemre és a szabályok betartására is emlékeztetnek – írják.

 

SOCIAL MEDIA