A Márkamonitor rádióműsorának mai vendége Nagy Zsolt István

Kiemelt Márkák

Nagy Zsolt István változatos pályát futott be, dolgozott a tejiparban, az üzemanyag-forgalmazásban, hat éve pedig a Wienerberger marketingtevékenységét irányítja. 

 

Először a változó építőiparról beszélgetünk: mitől, mennyiben más egy mai tégla, cserép, mint az, amit mondjuk a rómaiak használtak kétezer évvel ezelőtt? Miben változtak a fogyasztók? Egyáltalán, milyen gyakran vesz az ember téglát? Hogy néz ki ezen a piacon a „customer journey”, hogyan választunk építőanyagot? Ki a célcsoport, kit szólít meg a marketinges?

Milyen sikerrel folyik a márkaépítés ezen a bonyolult piacon? (A Porotherm vagy a Tondach márkákat valószínűleg az is ismeri, aki soha nem építkezett.) Néhány konkrét példát is megnézünk a közelmúlt kampányaiból. Áttekintjük azt is, milyenek a mai kampányok a médiahasználat szempontjából.

Végül közelről megvizsgáljuk a következő kijelentést: „Az eladás többet változott az elmúlt 10 évben, mint az előző 100 év alatt.” Csak néhány hívószó abból, amire az előbbi mondat utal: informálódás, értékesítési csatorna, terméktolerancia, online-offline, vegyes csatorna mix.

 

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

 

 

SOCIAL MEDIA