Nagy László és Vincze Dávid a Márkamonitor rádióműsorában

Kiemelt Piac

Mai vendégeim Nagy László igazgató és Vincze Dávid sportmarketing és PR manager, a Havas Sports & Entertainment Hungary két vezető munkatársa. 

 

Mindenekelőtt a sportmarketing alapfogalmait tisztázzuk: milyen aktivitások tartoznak ide, kiket mozgat meg, miért van évek óta olyan nagy növekedésben a piaca? Az is érdekel, miért alapított erre a tevékenységre külön céget a Havas.

Mint minden marketinges terület, itt is rengeteg dolgot megkutattak. Mit tanulhatunk a sportmarketinges kutatásokból? Melyek a legnépszerűbb sportok? Milyen különbségek vannak az egyes országok, régiók között?

Milyen helyzetben van a sportmarketing Magyarországon? Kik a legpiacképesebb sportolók, sportágak? Hogy lett sport a videojáték, avagy újkori nevén az e-sport?

Kitérünk a közeljövő néhány kérdésére is. Jön a „legek világbajnoksága”, a szokatlan időpontban sorra kerülő foci VB, de sok más dolog is belefér a mai adásba.

 

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

SOCIAL MEDIA