Hazai pincészetek legjobbjaival erősíti kínálatát a PENNY

Kiemelt Márkák

A szüreti időszak közepén több mint száz árucikkel bővült a PENNY borkínálata, amely a vállalat 2021-ben kezdődött megújulási programjának egyik fontos mérföldköve. Az áruházlánc éves szinten mintegy 8,7 millió palackot értékesít az országszerte található 227 egységében.

 

„Évek óta kiemelt célunk, hogy növeljük a magyar termékek számát a PENNY üzleteiben. Mára a nálunk található összes, mintegy 2500 árucikkünk közel kétharmadát magyar beszállítók biztosítják, és azon dolgozunk, hogy ez az arány a jövőben még magasabb legyen. Ehhez csatlakozik most borkínálatunk megújítása is, amelynek keretében számos nagyszerű hazai pincészet kiváló terméke kerül a polcokra” – tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

Légli Kislaki Vörös, Tokajicum Sárgamuskotály, Laposa Hableány Bianco és Muscat, Lajvér DOME Cuvée. Néhány ígéretes tétel azok közül, amelyek ettől a héttől kizárólag a PENNY borkínálatában érhetők el. Bár a felsorolt nedűk és a további újdonságok az ország eltérő régióiból származnak, számos dologban mégis megegyeznek: minőségi, mégis kiváló ár-érték arányú magyar borok.

A remek fehéreket és vörösöket az Irigy Hónaljmirigy oszlopos tagja, Sipos Tomi alkalmi sommelier-ként mutatta be Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban. „Bár a szóda is hungarikum és remek párosítás lehet ilyen finom magyar borok mellé. Mégis azt javaslom, hogy első sorban ne fröccsként, hanem tisztán, klasszikus borkorcsolyák, tehát sajtok, aszalt gyümölcsök, vagy diófélék kíséretében fogyasszuk őket, hogy teljes legyen az ízorgia” – nyilatkozta az énekes.

 

SOCIAL MEDIA