X-Faktor: kettőből kettő

Márkák

Mindkét X-Faktor adás az éves toplista élén! A 36. héten újra az RTL Klub nyerte a főműsoridőt a 18-49-es célcsoportban, méghozzá a 35. hét rekorderedménye után az év második legmagasabb közönségarányával (RTL Klub: 18,1% lineáris SHR, TV2 15,9% lineáris SHR). Az RTL Klub hét estéből hatot vitt a fő célcsoportban – adta hírül a médiacég. 

 

A 36. hét legnézettebb műsorainak TOP 10-es listáján hat RTL Klubon sugárzott műsor is szerepel a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban. Az X-Faktor legutóbbi adása pedig az éves toplista második helyén végzett a vasárnapi időeltolásos visszanézéseket is tartalmazó 37,0%-os lineáris közönségarányával az egy héttel korábbi X-Faktor premier mögött. Így jelenleg két X-Faktor adás az idei év eddigi két legnézettebb műsora a 18-49-es célcsoportban.

Az elmúlt héten az RTL Most összesen 1,27 milliós videóindítást hozott. A legnézettebb tartalmak listájának élén a Házasodna a gazda végzett 314 ezer videóindítással, míg a második helyen az online térben is népszerű X-Faktor végzett 226 ezer videóindítással. Az RTL Most harmadik legnézettebb tartalma az Éjjel-Nappal Budapest volt 214 ezer videóindítással.

Az rtl.hu elmúlt héten elért 242 ezres napi átlag userszáma újabb csúcsnak számít. Emellett a videós hírportál shortform videói napi átlag 330 ezer videóindítást generáltak a 36. héten, ami szintén rekorderedmény.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, live+aslive+vendég;live+kumulált tsv+vendég, lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2022. 36. hét, 2022 ytd Gemius Prism,4+ rtlmost, rtlmost+ , web+app, total videoview, RTL.hu, RU,VV (2022. 09. 12-én lekért adatok alapján)

 

SOCIAL MEDIA