Vállalkozási Nívódíjjal jutalmazták a Lidl Magyarországot

Kiemelt Márkák

A Gazdaság Ünnepén átadták az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat idei kitüntetéseit, amelynek egyik nyertese a Lidl Magyarország lett. Az áruházláncot a Vállalkozási Nívódíjjal jutalmazták, amit azon gazdálkodó szervezetek érdemelhetnek ki, amelyek kiemelkedő színvonalú termékeikkel, szolgáltatásaikkal, innovációikkal hozzájárulnak a magyar gazdaság fejlődéséhez, piaci munkájukkal tartósan öregbítik a magyar gazdaság jó hírét.

 

A Lidl Magyarország folyamatosan azon dolgozik, hogy az áruházaiban elérhető termékek ne csak kiváló minőségűek és kedvező árúak legyenek, de minél nagyobb arányban magyar beszállítóktól érkezzenek. Mindez lehetővé teszi a fogyasztói igények maximális kiszolgálását, amellett, hogy támogatja a hazai beszállítókat és a gazdaságot. A vállalat az Érték és Minőség Nagydíj Pályázaton évről-évre tanúbizonyságot tesz kiváló minőségű magyar termékeiről, és ezen törekvéseit ezúttal a rangos Vállalkozási Nívódíjjal ismertek el.  Mindezeken túl újabb négy terméke, a helyben sütött Gluténmentes kakaós csiga, a magyar tehéntúróból készülő Pilos Jumbo túródesszert, a kiváló magyar tejből előállított Pilos Free from laktózmentes kakaó, valamint a Pur Pur szilvás batyu érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíjat – írják.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a díjak átvételét követően elmondta „Vállalatunk számára stratégiai fontosságú, hogy minél több kiváló hazai partnerrel dolgozzunk együtt és hozzájáruljunk a magyar agrárium sikereihez, amellett, hogy teljes mértékben kiszolgáljuk vásárlóink igényeit. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy magyar beszállítóinkkal együttműködve, a folyamatos fejlesztések, innovációk által valóban kimagasló minőséget kínálhatunk nap mint nap, legyen szó akár speciális étrendről vagy diétáról. Ezek a díjak azért is fontosak, mert segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a hazai termékek választásával maguk is hozzájárulhatnak a magyar gazdaság erősítéshez.”

 

SOCIAL MEDIA