Varga-Nagy Eszter és Kölcsei Gergely a Márkamonitor rádióműsorában

Kiemelt Márkák

Mai vendégeim a Jazzy rádióban Varga-Nagy Eszter kommunikációs vezető és Kölcsei Gergely marketingvezető a Coca-Cola Magyarországtól.

 

Ma este 7 órától visszatekintünk a most véget ért fesztiválszezonra, különös tekintettel azokra az aktivitásokra, amelyek túlmutatnak a kikapcsolódáson, a puszta szórakozáson. A Coca-Cola csapata ott volt számos nyári (nem csak zenei!) eseményen. Megbeszéljük, hol jártak, mi minden történt azokon a rendezvényeken, milyen fontosabb aktivitásokat kínáltak a standjukon. Kitérünk arra is, kiket ért el a márka, milyen üzenetekkel, és vendégeim hogyan értékelik az eredményeket.

A fesztiválok remek esélyt adnak arra, hogy a márka bemutassa a fenntarthatósággal kapcsolatos projektjeit is. Az egyik legfontosabb hívószó napjainkban az újrahasznosítás, ennek kapcsán megbeszéljük, mi a lényege a Coca-Cola Hulladékmentes Világ („World Without Waste”) globális programjának, és hogy annak keretében mit tesznek itthon.

A beszélgetés egyik kiemelt témája a Sziget fesztivál lesz, ami két covidos nyár után végre megvalósulhatott, és persze hatalmas tömegeket vonzott. Megbeszéljük, mit jelent a Coca-Colának az eseményeken való megjelenés, mit jelentettek a kimaradt évek, mivel helyettesíthető az event marketing – már ha helyettesíthető egyáltalán ez a fajta élmény, a személyes találkozások öröme.

De a nyári témák után előre is nézünk, szót ejtünk a márka őszi terveiről, akcióiról, kampányairól, és fellebbentjük a fátylat a nagy titokról is: jön-e idén decemberben a Coca-Cola Télapó?

 

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

SOCIAL MEDIA