Gasztro-tehetségkutatót indított a Nosalty

Kiemelt Márkák

A Nosalty szerkesztősége a nyár végét arra szánja, hogy új gasztroarcokat toborozzon SHOWSZÓRÓ elnevezésű kampánya keretében.

 

A nevezési időszak szeptember 25-ig tart. A jelentkezés egyik legfontosabb kritériuma egy videó, amelyben a pályázónak el kell készítenie egy általa választott ételt, a folyamatról pedig olyan formában kell kiadnia egy videós anyagot, amely alapján ő maga is szívesen főzne. Utolsó lépésként pedig nincs más hátra, mint feltölteni a kész munkát egy, a pályázó által választott videó megosztó platformra és elküldeni a linket a Noslaty szerkesztőségének.

A saját gyártású recept- és gasztrotartalmaink mellett a Nosalty alapvetően még mindig egy kreatív gasztroközösségről szól, ahol bárki megoszthatja kedvenc receptjét, ezáltal bemutatva konyhai kreativitását. A most induló SHOWSZÓRÓ gasztro-tehetségkutatónk is ezt hivatott népszerűsíteni. Olyan izgalmas, inspiráló, a konyhában már otthonosan, de a kamerák előtt is szívesen mozgó arcokat keresünk, akik eddig csak saját maguk vagy családjuk és barátaik örömére, esetleg személyes közösségi platformjaikon mutatták meg főzőtudományukat. Most azonban élve a kampány lehetőségével, bárki csatlakozhat Magyarország legnépszerűbb online gasztromagazinjának videós csapatához, hogy új főzős videósorozataink arcai és ezáltal népszerű műsorvezetői legyenek” – nyilatkozta a kezdeményezésről Hering András, a Nosalty főszerkesztője. „A SHOWSZÓRÓ most tényleg bárki előtt új perspektívákat nyithat, legyen az a TikTokon már rutinosan főző fiatal, a folyton újdonságokkal kísérletező hobbiszakács, a séf, aki az éttermi konyhából a reflektorok elé is vágyik, vagy a temérdek szabadidővel rendelkező nyugdíjas, aki több évtizedes konyhai tapasztalatait szívesen bemutatná a fiatalabb generációknak vagy a Nosalty-n keresztül az egész országnak.”

A pályázati időszak lezártát követően a nevezések az online gasztromagazin stábja elé kerülnek, ahol eldől hogyan folytatódik a SHOWSZÓRÓ!

 

SOCIAL MEDIA