A Henkel új vállalati márkaarculattal erősíti stratégiai pozícióját

Kiemelt Márkák

A Henkel a MetaDesign céggel, a Publicis Groupe németországi márkatanácsadójával együtt stratégiailag továbbfejlesztette és újratervezte globális vállalati márka-identitását.

 

„A Henkel márka segít kifejezni, hogy kik vagyunk, mit képviselünk és, mit teszünk különböző célközönségeink számára szerte a világon. Ezért fontos egy erős vállalati márka, mely nemzetközileg elismert értékekkel bír – nemcsak számunkra, hanem valamennyi érdekelt fél számára. Egységet teremt, irányt mutat, lehetővé teszi a megkülönböztetést és érzelmeket közvetít” – mondja Rabea Laakmann, a Henkel vállalati márkaépítési és kommunikációs stratégiájának vezetője.

A „Pioneers at heart for the good of generations“ vállalati cél irányítja a vállalat átalakulását, és ez áll az új márkapozícionálás középpontjában is. A Henkel élen jár az emberek életének mindennapi újragondolásában és javításában. Ma és a következő nemzedék számára.

Világos keret, amely szabadságot teremt

A Henkel új márkaidentitását az év eleje óta vezetik be világszerte. Az integrált márkaarchitektúra világos és kötelező érvényű keretet hoz létre a Henkel vállalati márka, a két jövőbeli üzletág az Adhesive Technologies és a Consumer Brands, valamint termékmárkáik, illetve a Henkel minden funkcionális területe és kezdeményezése között.

A Henkel új dizájnja az egységet, a sokszínűséget és a dinamizmust egyszerűséggel és letisztultsággal ötvözi. Rugalmasan illeszthető bármilyen alkalmazáshoz a digitálistól a nyomdai anyagokon át a rendezvényekig, hogy megfeleljen a különböző szervezeti egységek és célcsoportok igényeinek. Az új arculat anélkül modernizálja a márkát, hogy feladná azt, ami felismerhetővé teszi: a Henkel logó, valamint a piros és fehér alapszínek, mely a dizájn alapját képezik. Ugyanakkor az új színkombinációk változatosságot és dinamizmust hoznak. Az érzelmes és progresszív vizuális nyelv, valamint az egyedi és variálható (Henkel GT Flexa) betűtípus élénkké és kifejezővé teszi a márka imázsát.

Életre kelti a márkát

A Henkel új vállalati arculatának bevezetésére széles skálájú kommunikációs kampányt dolgoztak ki. Az új Henkel Brand Hub ismerteti a márka stratégiáját és kialakítását, valamint bevált gyakorlatokat, példákat és sablonokat kínál. Egyéni tanácsadás és interaktív márkatréningek egészítik ki az új arculat globális megvalósítását. Az új pozicionálás egy márkakampány részeként valósul meg az innováció, a digitalizáció és a fenntarthatóság stratégiai témái mentén.

„A Henkel márka átalakuláson megy keresztül. Erős öröksége, célja és innovációs kultúrája van. És most már erős márkaidentitása is. Az új dizájn hű a márka gyökereihez, és támogatja a vállalat átalakulását” – mondja Diana Brix, a düsseldorfi MetaDesign ügyvezető igazgatója.

„A MetaDesign stratégiai vízióval, kreatív márkatervezési kiválósággal, valamint szoros és nagyon jó együttműködéssel támogatott minket az új márkaarculat kialakításában. Együtt várjuk, hogy az ikonikus Henkel márkát a jövőbe vigyük” – mondta Rabea Laakmann a MetaDesignnal való együttműködésről.

 

SOCIAL MEDIA