Az Asahi Super Dry a City Football Group új globális partnere

Kiemelt Márkák

Az Asahi Super Dry, miután a City Football Group globális partnerévé vált, behajózott Manchesterbe. A Manchester City legendái, Shaun Wright-Phillips és Shaun Goater szállították a japán sört az angol bajnok focicsapat otthonába. A Manchester City címerében szereplő szimbolikus hajóra utalva a “The Pride of Manchester City” a város ikonikus hajócsatornáján úszott le, fedélzetén egy különleges Asahi Super Dry szállítmánnyal.

 

A többéves megállapodás a City szurkolóit helyezi a partnerség középpontjába egy sor különleges ajándéksorsolás és nyereményjáték révén. Ezek, augusztus 13-án, szombaton, a Manchester City idei bajnoki szezonjának, az AFC Bournemouth elleni hazai nyitómérkőzésén el is indulnak.

A Manchester City legendája, Shaun Wright-Phillips így nyilatkozott: “A Man City szurkolói folyamatosan támogatták ezt a csodálatos futballklubot, akik a harmadosztályból talán a világ legjobb futballját játszva a Premier League bajnokává váltak. Megérdemlik, hogy kiváló sört fogyasszanak a meccsnapokon, és az Asahi Super Dry ezt kínálja nekik. A történelmi manchesteri hajócsatornán felhajózni egyedülálló élmény volt, és remélem, hogy a City szurkolók felelősen fogyasztva élvezik majd a különleges italt, miközben egy újabb izgalmas szezonba vágunk bele – Kanpai a szurkolóknak [egészségükre]!”

A Manchester City szurkolóit a stadionban elhelyezett csúcstechnológia segítségével szolgálják majd ki az Asahi Super Dry sörrel. Az Etihad Stadionban található vendéglátó és kiszolgáló terület ezentúl “Asahi Super Dry Tunnel Club” néven lesz ismert. A City Football Grouphoz tartozó más klubok, köztük az A-League bajnok Melbourne City, valamint a japán Yokohama F. Marinos a saját szezonjuk kezdetétől, a kínai Sichuan Jiuniu pedig 2023-tól kínál Asahi Super Dry sört a szurkolóknak.

 

SOCIAL MEDIA