Három ambiciózus nők által vezetett vállalkozást karol fel a Viber

Piac

A Viber nőnap alkalmából indította el kampányát a FIVOSZ (Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége) és a Talk-A-Bot vezető nagyvállalati chatbot szolgáltató közreműködésével, hogy segítse a tehetséges női vállalkozókat és az általuk irányított vállalkozásokat Magyarországon. A versenyre való jelentkezés lezárult, a szakmai zsűri pedig kihirdette azokat a tehetségeket, akik összesen 60 000 dollár értékű (nem pénzbeli) Viber promóciós eszközöket kapnak.

 

A hattagú zsűri a versenyt szervező három szervezet képviselőiből állt. A három nyertest, a BorPortrét, a RakunDobozt és a Guessyourselfet június 11-én telefonon értesítették és közös találkozók során a felmerülő igényeknek megfelelően alakítják ki majd a nyereménnyel járó promóciós támogatások részleteit,, köztük a chatbot-építést és szakmai mentorálást.

A nyertesek között kapott helyet a BorPortré, amely egy szuper innovatív ötlettel ötvözi a podcast formátumot a borkóstolással. Kocsis M. Brigitta, Zsigmond Márta és Hevesi Endre közös podcastjába számos szakembert hív meg az üzleti és innovációs szférából, hogy egy-egy pohár bor társaságában elbeszélgessen velük. Az alapvetően edukatív téma mellett minden adásban egy-egy magyar pince borát kóstolják meg, ezzel is népszerűsítve a hazai borok sokszínűségét és kicsivel fesztelenebbé varázsolják a hangulatot. A műsor 2020 márciusában indult útnak, pont az első covid hullám ideje alatt, azóta pedig már több, mint 150 adással örvendeztetik meg a borok és üzleti szféra rajongóit.

A RakunDobozközösség szintén a nyertesek közé jutott egy, a Viber számára is fontos üzenettel. A környezettudatosság nevében az étel elviteles dobozokat hivatott helyettesíteni rozsdamentes acél dobozaival, mindezt egy pofonegyszerű applikáción keresztül. A platformra már 100-nál is több vendéglátóhely regisztrálta fel magát, hogy a náluk fogyasztó vendégek számára tudatos lehetőséget biztosíthassanak fenntartható dobozaikkal.

Dobogós helyen végzett a Guessyourself vállalkozása is, akik tovább színesítik a nyertesek tevékenységét egy fontos kezdeményezéssel: szervezetpszichológiával foglalkoznak, amelynek keretein belül egy átfogó szemléletmódváltásra és viselkedésfejlesztésre alkalmas módszertan kidolgozásával szeretnének segíteni. Működésük középpontjában  vezetői és ezen keresztül a szervezeti tudatosság áll. Fókuszpontjuk, hogy segítsék csapataikat a gyász, a szorongás és a bizonytalanságok kezelésében, miközben igyekeznek megóvni a saját és a munkavállalóik mentális egészségét.

A szervezők úgy értékelik, mind a három nyertes nagyon fontos szerepet vállal az élet különböző területein, ami fontos szempont volt a kiválasztási folyamatban. Az új partneri kapcsolatok és az egyedi digitális eszközök segítségével a Viber felhasználói megtalálhatják a helyi relevanciát és a hozzáadott értékkel rendelkező exkluzív tartalmakat. Hamarosan a három vállalat saját, dedikált helyet kap a Viber platformon, amely segít a közönségük bővítésében, a magával ragadó, mobil-központú üzletkötésekben, az elkötelezettség növelésében, és versenyelőny kovácsolásában a magyar piacon.

 

SOCIAL MEDIA