A Mastercard kiadta Priceless című első zenei albumát

Márkák

A Mastercard bemutatta első zenei albumát, amely a Priceless címet kapta. A dalokban egy-egy motívumként megjelenik a Mastercard márkadallama.

 

A Mastercard korábban is fontosnak tartotta a zenekedvelők és a feltörekvő előadók támogatását, és továbbra is tartja magát elköteleződése mellett. A mostani kampányban a Mastercard partnere a Timbaland által alapított Beatclub volt, amely a világ első számú piactere, amely összeköti a zenei alkotók közösségét a lemezkiadókkal, zenei kiadókkal, film- és tévéfilmekkel, márkákkal, tartalomkészítőkkel és független művészekkel. A kezdeményezés így fejlődési és mentorálási lehetőséget biztosított feltörekvő zenészek számára. Ezek az előadók a Priceless albumtól kapott ihlettől vezérelve Timbaland segítségével már újra is kevertek kettőt a tíz dal közül, ami jól mutatja a zene és az iparág együttműködésében rejlő különleges lehetőségeket.

“A zene mindenki számára szenvedély – mindnyájunkat inspirál, felemel és összeköt” – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing- és kommunikációs igazgatója és az egészségügyi üzletág elnöke. “Hosszú ideje dolgozunk azon, hogy a jellegzetes logónkat átelemeljük a hangok világába, ez az album pedig különleges lehetőséget nyújt számunkra, hogy egyedülállóan kreatív és szórakoztató módon érjük el a közönségünket.”

Az együttműködés részeként a Mastercard több száz, perifériára szorult közösséget képviselő zenész számára éves Beatclub előfizetést is biztosít majd.

“Ez az együttműködés nagyon könnyen jöhetett létre, hiszen a Mastercard és a Beatclub hasonló márkaértékeket képvisel, és mindkettőnk számára fontos a feltörekvő alkotók támogatása” – mondta Timbaland. “Közösen támogatjuk ezeket a művészeket zenei- és mentori tapasztalatunk erejével. Olyan szolgáltatásokat, eszközöket és kapcsolatokat kínálunk, melyek segítségével ezek a szenvedélyes művészek könnyebben betörhetnek a zeneipar gyakran áthatolhatatlannak tűnő világába.”

A zenéket a Spotify-on mutatták be.

“A Mastercard egyedülálló albuma, valamint a Beatclubbal végzett közös munkájuk a jövő olyan sztár művészeinek biztosít közönséget és nyilvánosságot, akik most még karrierjük elején járnak. Hatalmas lehetőség ez számukra, hogy világszerte hallathatják a hangjukat” – mondta Björn Ulvaeus, az ABBA együttes tagja, valamint a Sessions zenei szolgáltatás társalapítója és a Beatclub egyik fő partnere.

 

Fotó: Mastercard

 

SOCIAL MEDIA