Olimpiai bajnokok kampányolnak a Finish filmjeiben

Kiemelt Márkák

Gyurta Dániel olimpiai bajnok úszó a Finish „Mentsük meg a vizeinket, hogy legyen mire büszkének lennünk!” kampány branded content filmjében arra hívja fel a figyelmet, hogy kis odafigyeléssel is sokat tehetünk a környezetünkért. A márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event volt.

 

A kampány a tudatosságnövelését és viselkedésbeli változás elérését tűzi ki célul. Arra irányítja a 25-54 év közötti nők figyelmét, akik már maguk vezetik a háztartásukat, hogy a Finish termékekkel, azon túl, hogy edényeik tiszták és csillogók lesznek, hozzájárulhatnak a környezet és a vízkészletek megóvásához is, hiszen rengeteg vizet megspórolhatnak a márkatermék és a mosogatógép használatával.

A Human Telex Advertising & Event feladata volt a májustól szeptemberig tartó integrált kampány kidolgozása, melynek során fogyasztói promóciókkal, tv-taggel, branded content filmekkel, social media kampánnyal és in-store megjelenésekkel hívják fel a figyelmet a takarékos vízfogyasztás fontosságára és Finish-sel való kapcsolatára. A márka a FINA vizes világbajnokság fan zone-jába is kitelepült aktivitással.

A kreatív ötlet azt hangsúlyozza, hogy büszkék lehetünk természetes vizeinkre, és arra is, hogy a vizes sportágakban a legjobbak közé tartozunk. A túlzott vízfogyasztás és globális felmelegedés miatt viszont pont a legnagyobb értékeink, a vizeink kerülnek veszélybe. Vizeink nélkül pedig mi lenne büszkeségeinkkel, a vizes sportok jelenlegi és leendő bajnokaival?

A kampányhoz Gyurta Dánielt, Kovács Ágnest és Kozák Danutát, a magyar vízi sportok olimpiai legendáit kérték fel, hogy segítsenek átadni a Finish fenntarthatósági üzenetét. Mostantól nem csak mi lehetünk rájuk büszkék, hanem ők is ránk, hiszen ha kézi mosogatás helyett mosogatógépet használunk, akár 80 liter vizet spórolhatunk alkalmanként. Így pedig mi is tehetünk azért, hogy megóvjuk vizeinket, és hogy a jövő generációinak is legyen mire büszkének lenniük.

A nagykövetek amellett, hogy a kreatív anyagokon képviselik a márka fenntarthatósági üzenetét, egy-egy branded content filmben is szerepelnek, melyek a teljes kampányidőszakban, sorozatként jelennek meg. A kisfilmek célja a tudatos vízhasználat edukációja, a szereplők arról beszélnek, hogy számukra mit jelent a mindennapjaik során a fenntarthatóság, hogyan törődnek a környezetükkel és óvják a vizeket.

Az első filmben Gyurta Dániel olimpiai, háromszoros világ- és kétszeres Európa-bajnok úszó arra hívja fel a figyelmet, hogy a Magyar és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság tagjaként is felelősséggel tartozik a vizekért és a magyar úszósportért, és már kis odafigyeléssel, apró lépésekkel is sokat tehetünk a környezetünkért.

ADATLAP

 

Megrendelő:

Reckitt Benckiser Hungary

Pongrácz-Polgár Dóra, Brand manager, Finish

Szován Aranka, Home care kategória vezető, Finish

Kreatív ügynökség:

Human Telex Advertising & Event

Tatlin, Creative director

Nagy László, Head of copy

Lénárd György, Head of art

Simon Balázs, Senior copywriter

Márton Sándor, Senior art director

Balogh Renáta, Client service director

Péntek Erika, Account director

Hoffmann Gabriella, Senior account manager

Tornai Petra, Junior account manager

Produkció:

Producer: Mihályfy Borbála

Fotós: Pejkó Gergő

Rendező/operatőr (branded content): Farkas Christian

Rendező (promóciós tag): Csizmadia Bendegúz

Operatőr: Pénzes Bence

Technikus: Ferencz Bence

Hang: Szeiler Bálint

Szerkesztő: Tőrös Balázs

Gyártásvezető: Eszteri Benedek

Világosító: Finok Bence

Stylist: Szakács Valentina, Szokolai Janka

Haj: Pásztor László

Smink: Pallag Evelin

 

Fotó:

 

SOCIAL MEDIA