Újabb csúcsok dőltek meg az RTL Magyarországnál

Piac

Újra az RTL Klub és az RTL Magyarország nyerte a heti nézettségi versenyt a 18-49 éves célcsoportban. Az RTL Klub nézettsége majdnem kétszer akkora volt az elmúlt héten főműsoridőben a kiemelt célcsoportban, mint a TV2 nézettsége – adta hírül a médiavállalat. 

 

A 24. héten az RTL Klub nyerte a csatornák nézettségi versenyét főműsoridőben 16,6% lineáris SHR-rel a 18-49 éves célcsoportban a TV2-vel szemben (8,6% lineáris SHR). Az RTL Magyarország nyolc csatornás portfóliója is tarolt az elmúlt héten főműsoridőben a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (RTL Magyarország 31,2% lineáris SHR vs. TV2 Csoport 23,5% lineáris SHR). A 24. héten majdnem kétszer akkora volt az RTL Klub nézettsége főműsoridőben a 18-49 évesek körében, mint a TV2-é. A két csatorna, valamint a két csatornacsoport között főműsoridőben mért – 8, valamint 7,7 százalékpontos – különbség az eddigi legnagyobb idén a fő célcsoportban.

Az RTL Klub összesen hét műsora osztozik az elmúlt hét népszerű sportműsoraival a heti nézettségi toplista első tíz helyén a 18-49 évesek körében. A 24. héten a fináléjához érkező A Konyhafőnök mind az öt epizódja, valamint a szombat esti A mi kis falunk és a vasárnapi RTL Híradó is felkerült a tízes toplistára.

Remek eredményekkel fejeződött be az elmúlt héten az RTL Klub gasztroreality-jének idei évada. A Konyhafőnök heti átlag 20,5% lineáris közönségaránnyal zárta a Döntő hetét, a teljes évad pedig átlag 19,0% lineáris SHR-t hozott a 18-49 éves célcsoportban. A műsor a 18-39 éves női nézők körében teljesített legerősebben, ezen a célcsoporton átlag 23,1%-os lineáris közönségarányt ért el. A Konyhafőnök teljes évada 1,1 millió videóindítást hozott az RTL Most és RTL Most+ felületén, és itt is a fiatal női célcsoportban volt a legerősebb.

Szintén kiválóan teljesített A mi kis falunk az RTL Klubon. A népszerű sorozat 6. évada átlag 21,1%-os lineáris közönségaránnyal zárt a 18-49 éves célcsoportban, a teljes szezon pedig összesen 1,1 millió videóindítást generált az RTL Most és RTL Most+ felületeken.

Az elmúlt héten az rtl.hu újabb csúcsot döntött. A hétfői és a szerdai napok 242 ezer, valamint 241 ezer felhasználót hoztak, ami újabb rekordnak számít a videós hírportál decemberi megújulása óta. Az rtl.hu-n az elmúlt héten regisztrált heti átlag 196 ezer egyedi látogató szintén újabb csúcs a portál történetében.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 18-39 nők, lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2022.24. hét: live+aslive+vendég;, 2022.ytd: live+ kumulált TSV+Vendég adatokkal Gemius Prism,4+ rtlmost,RTLmost+ web+app, total videoview, affinity, 24. hét

RTL.hu: e.gemius, Belföld, RU, 24. hét

(2022. 06. 20-án lekért adatok alapján)

 

SOCIAL MEDIA