Ünnepel az ÉVA Magazin

Márkák

Idén 15 éves a Marquard Group Hungary női lapja, az ÉVA Magazin, amely a másfél évtized alatt számos médiatörténeti jelentőségű újdonságot vezetett be a piacra. A lap szerepeltette először az olvasót a címlapon és az ÉVA volt az is, amelyik a magazinok közül elsőként díjazta az inspiráló civil nőket.

 

Mi az a boldogság? Egy illékony, pillanatnyi állapot, vagy tartós életérzés? Tudatosan keressük, vagy várjuk, hogy ránk találjon? Egyáltalán, mi tesz bennünket boldoggá? – többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ idén az ÉVA Magazin, amely online felméréssel vizsgálja a magyarok boldogságérzetét. A kérdőívet néhány napig még ki lehet tölteni. Emellett a digitális felületen naponta megosztják egy-egy egykori címlapszerepelő – többek között például Oroszlán Szonja, Jakabos Zsuzsanna, Marozsán Erika és Zsédenyi Adrienn – vallomását a saját boldogságkereséséről. A legújabb nyári print lapszám címlapján Orvos-Tóth Noémi szakpszichológus, pszichológiai bestselleríró szerepel, aki az interjúban a saját boldogságérzéséről is mesél. A sztárok boldogságáról szóló interjúkat, valamint az Orvos-Tóth Noémivel készült címlapinterjút is Tóth Olivér készítette.

Az evamagazin.hu a print lappal egyidőben született és most új, letisztult, olvasóbarát dizájnt kapott. Az evamagazin.hu felülete a médiapiac kísérleti laborja: itt érhető el Magyarország első jelentős, édesanyáknak szóló podcastja, a Mesélj, Anyukám!, valamint a Micsoda nők voltak! című díjnyertes podcast.

Az ÉVA magazint a Marquard Media 2007-ben alapította azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a modern nőknek adjon tartalmas olvasnivalót, az ő érzéseiket, gondolataikat, feladataikat helyezze a lapkészítés középpontjába.

2012-től a szépségrovatban modellek helyett hírességek tűntek fel, több ikonikus fotó is született ebben az időszakban, köztük például az a kép, amelyen a várandós Dobó Kata szerepel Gryllus Dorkával. A teljes mértékben magyar fejlesztésű, kimondottan a hazai piacra készülő ÉVA Magazin attól az évtől kapja meg a Magyar Brands díjat is.

Az ÉVA magazin mindig nyíltan beszélt olyan, sokszor tabunak számító témákról, mint a szexualitás, a szülői lét nehézségei, a megcsalás, vagy éppen a rákbetegség. A szerkesztőség gyakran foglalkozik a magánélet – munka – háztartás hármas egységének folyamatos egyensúlyával az írásaiban – írják.

 

SOCIAL MEDIA