Állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt a Lidl Magyarország

Kiemelt Piac

A Telitálka kezdeményezés – a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik megsegítése mellett – az áruházlánc társadalmi felelősségvállalásának fontos eleme.

 

A program során a vállalat mindig szórakoztató módon hívja fel követői és vásárlói figyelmét arra, hogy az állattartás komoly felelősséggel jár. Idén a „Felelős kirakós – Legyél Te is gondos gazdi!” elnevezéssel meghirdetett kampány fő témája az volt, hogy a felelős állattartásnak része kell legyen az is, hogy előre megismerjük a választott kiskedvencünk legfőbb tulajdonságait, így az érkezésekor már tudjuk, mire számíthatunk. A kihívásban öt különböző kutyafajtát ábrázoló grafikákból készült puzzle-okat kellett kirakni, a képek mellett pedig bemutatták az öt kutyafajta főbb jellemvonásait is. Így a játékosok összeköthették a kellemeset a hasznossal, és játék közben „tanulhattak”, sőt, minden egyes megoldott feladvánnyal hozzájárultak a menhelyi állatok ellátásához – írják.

„A „Felelős kirakós – Legyél te is gondos gazdi!” elnevezésű játékunkban nagyon sokan tették próbára magukat és több mint 50 ezer játékot játszottak le. Nagyon örülünk annak, hogy ilyen népszerű volt az idei kampányunk, aminek köszönhetően, vállalásunk értelmében összesen 5 millió forint értékű állateledelt adományozunk a NOÉ Állatotthonnak és a REX Kutyaotthonnak” – mondta el Tőzsér Judit, vállalati kommunikációs cégvezető.

 

SOCIAL MEDIA