Ismét közösen alkotott szemüvegkeretet az AC/DC és a Tipton Eyeworks

Kiemelt Márkák

2018 volt az első év, amikor a hazai designer szemüvegmárka, a Tipton Eyeworks az AC/DC-vel közösen készített szemüvegkollekciót.

 

„Az AC/DC kollekcióink mindig nagyon sikeresek. A bevett gyakorlat hasonló, mindig albumokhoz kötjük őket. Veszünk az adott albumból bakelitlemezeket a kiadótól, ebből készülnek a szemüvegek. A kérdés, mindig csak az, milyen stílus felé induljunk” – meséli Zack Tipton, a Tipton Eyeworks alapítója hogyan alkotják meg az AC/DC kereteket. „Az első kollekciónál, ez volt a Back in Black, klasszikusabb stílusú, egyszerűbb formájú modelleket készítettünk, amik mindenki által kedveltek lehetnek. Az AC/DC zenéjének alapját három akkord jelenti, így mi is a hármas számból indultunk ki. Három modellt alkottunk. A Black Ice és a High Voltage kollekciók esetében már olyan modelleket akartunk készíteni, amik bátrabbak, kihívóbbak, vadabbak és trendibbek. Két-két szemüvegkeret készült, és sokkal kevesebbet is készíttettünk belőlük. A PWR UP-nál visszatértünk a gyökerekhez, egy nagyon egyszerű, nagyon markáns keret lett az eredménye.”

A Tipton a kétezres évek végén rukkolt elő a Pink Floyd-lemezekből készített, limitált szériás, ötvendarabos kollekciójával, méghozzá mindenféle előzetes egyeztetés nélkül. Fél évvel később az együttes egyik jogi képviselője, a Perryscope Productions kopogtatott Zack Tiptonnál, érdeklődve, hogy miért is szerepel a Pink Floyd neve egy olyan terméken, amelyről ők nem tudnak. Ha egy komoly lemezkiadó jogi képviselői jelentkeznek az embernél, az adhat okot aggodalomra, a kollekciót azonban végül nem vonták vissza és brutális kártérítést sem követeltek. A Tipton bevételeinek egy bizonyos részét utalta át a zenekarnak. Eltelt pár év a Perryscope Productions pedig ismét jelentkezett, de képviselőjük, Norman Perry ezúttal egy megbízással a kezében érkezett: „Ők képviselik az AC/DC-t is. Mi lenne, ha a Tipton készítene egy általuk inspirált napszemüveg-kollekciót?”

„Hatalmas megtiszteltetés volt, hogy ez a legendás csapat minket választott és azóta is együtt dolgozunk” – mondja a márka alapítója Zack Tipton. „Ők a világ egyik legnagyobb zenekara. Back in Black albumuk zenetörténelem második legmagasabb példányszámban eladott lemeze. Bármelyik nagy szemüveggyártó cégre eshetett volna a választásuk, mégis mellettünk döntöttek.  Ugyanakkor nagyon nagy elvárásokat is támasztottak felénk, kreativitást és a gyártást tekintve meg kellett ugranunk az ő szintjüket. Az együttműködéseink viszont újra és újra bizonyítják, hogy méltó partnerek vagyunk. Azt hiszem, erre igazán büszkék lehetünk.”

 

SOCIAL MEDIA