A Márkamonitor rádióműsor mai vendége Falus Tamás

Kiemelt Piac

 Mai vendégem Falus Tamás, a Kantar Hoffmann ügyvezető igazgatója. Beszélgetésünk központi kérdése a márkaérték.

 

Miből áll össze a márkaérték, hogyan számolják? Mitől értékes egy márka a fogyasztó számára? Egyenlőségjelet tehetünk-e az üzletileg sikeres márka és a fogyasztó számára értékes márka közé?

Mitől lesz lojális egy fogyasztó egy adott márkához? Melyek ma a világ legértékesebb márkái a Kantar Brandz felmérése szerint? Kik a feltörekvők országok és szektorok szerint? Melyek a legértékesebb márkák Magyarországon?

Szükség van-e hosszútávú márkaépítésre az ügyfélélmény megalapozásához vagy elég, ha kiváló minőségű terméket és szolgáltatást kínálunk? Egyenlőségjelet tehetünk-e az elégedett fogyasztó és a márkához kötődő fogyasztó közé? Igaz-e, hogy a jó bornak nem kell cégér? Szükség van-e arra, hogy a vásárló még a boltba belépés előtt világos képpel rendelkezzen a márkáról, vagy úgyis az eladóhelyen dől el minden?

 

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

 

SOCIAL MEDIA