Évek óta őrzi elsőségét a hazai új autópiacon a Toyota

Kiemelt Márkák

A márka 13,3%-al visszaeső teljes magyarországi új autó piacon 22,7%-os növekedést elérve, részesedését 3,9 százalékponttal növelve 13,3%-os részesedéssel az első helyen végzett január és március között.

 

Miközben a legtöbb autógyártó komoly szállítási problémákkal küzd, a környezetbarát autómárka a teljes hazai regisztráció tekintetében 4383, a kivonásokkal tisztított új autó piacon pedig 4337 új autó értékesítésével végzett toronymagasan az első helyen a márkák rangsorában az első negyedévben. Mindeközben a Toyota prémium márkája, a Lexus a teljes piacon 178 , a kivonásokkal tisztított piacon pedig 169 darabos értékesítéssel őrzi ötödik helyét a prémium márkák rangsorában.

Lexus RZ

„A piaci folyamatok alól természetesen a Toyota és a Lexus sem vonhatja ki magát teljesen, különösen úgy, hogy a tavalyi évben és az idei év első negyedévében is rekordszámú vevőszerződést kötöttünk. Legnépszerűbb modelljeink például a Corolla Sedan vagy épp a C-HR esetében azonban még most is 6 hónap körüli szállítási határidőt tudunk kínálni a megrendeléstől számítva, ami ma a piacon kifejezetten jónak számít, és várhatóan még tovább növeli majd előnyünket versenytársainkkal szemben” – avat be Varga Zsombor, a Toyota és Lexus márkák magyarországi kommunikációs vezetője.

„Tovább növelheti emellett a szinte valamennyi személyautó szegmensben környezetbarát és alacsony fogyasztású részben vagy teljesen elektromos alternatívát kínáló Toyota és Lexus népszerűségét az üzemanyagárak prognosztizált növekedése, ami az árkorlátozás feloldásával komoly átrendeződést hozhat a piacon, erre pedig a kínálati oldalon is fel kell készülnünk” – teszi hozzá.

Toyota GR86

„Minden esély meg van tehát arra, hogy az értékesítéseit és részesedését európai szinten is folyamatosan növelő Toyotával hosszútávon is a legnépszerűbb magyarországi új autómárkaként kell számolnia a piacnak, hasonlóan a világpiachoz, ahol a Toyota már hosszú évek óta a legkedveltebb autómárkának számít” – véli Varga zsombor.

 

SOCIAL MEDIA