A mi kis falunk vitte az elmúlt hetet, főműsoridőben az RTL Magyarország pedig az egész márciust!

Márkák

Az elmúlt hét 18-49-es toplistáján 10-ből 9 program az RTL Klubon futott, a legnézettebb köztük A mi kis falunk című, saját gyártású sorozat lett. Március hónap, a 18-49-es célcsoportban, főműsoridőben pedig az RTL Magyarország győzelmét hozta – adta hírül a médiacég közleménye.

 

A mi kis falunk népszerűségét jól mintázza, hogy a fő kereskedelmi célcsoportban a konkurens csatorna showműsorának döntőjét is maga alá gyűrte (A mi kis falunk, 20,0 lineáris SHR%, a TV2 showműsora, míg A mi kis falunk adásban volt 18,7 lineáris SHR%)!

A március az RTL Magyarország győzelmét hozta

Nem csak A mi kis falunk, az RTL Magyarország csoportszinten és az RTL Klub csatornaszinten is nyerte az elmúlt hetet! Főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban, RTL Magyarország 29,1 lineáris SHR% ért el, míg a TV2 Csoport mindössze 27,1 lineáris SHR%-ot hozott. Az RTL Klub 14,4 lineáris SHR%-val szemben pedig a TV2 csupán 13,5 lineáris SHR%-hoz produkált.

A fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben az RTL Magyarország vitte az egész márciust is! 29,3 lineáris SHR%-ot hozva, míg a TV2 Csoport mindössze 28,2 lineáris SHR%-t produkált. Csatornaszinten az RTL Klub pedig lineáris 14,1 SHR%-ával szemben a TV2 13,3 lineáris SHR%-os teljesítménnyel maradt alul. Ezzel az eredménnyel január és február hónapok után idén már a 3. hónapot is behúzta az RTL Klub!

 

Vasárnap döntött az ország

A 2022-es országgyűlési választások nem csak az országos listát állító pártok és egyéni jelöltek, de a tévétársaságok versenyét is hozta! Ebben a versenyben az RTL Klub előkelő helyen végzett: a 18-49-es, kiemelt kereskedelmi célcsoportban a vasárnap legnézettebb programja az RTL Klub 18 órás Híradója volt, lineáris 20,3 SHR%-al és a teljes lakosságot tekintve több mint 711 ezer nézővel. A legnézettebb választási program, a fő kereskedelmi célcsoportban, az RTL Klub 20 perces összefoglalója, majd pedig az azt követő Választás ’22 című, 3 órás műsor bizonyult. Az RTL Klub vasárnapi sikeréhez A nép szolgája című Zelenszkij-sorozat is hozzájárult.

 

Ha hétköznap, akkor Keresztanyu 

A hétköznapokban továbbra is a Keresztanyu diktálja a tempót, elmúlt heti átlag nézettsége a 18-49-es korosztályban 16,8 lineáris SHR%. Szombaton, a már említett A mi kis falunk 6. szériája mellett, Schneider Zoltán főszereplésével fut A Séf meg a többiek című, szintén saját gyártású sorozat, amely 15,8 lineáris SHR%-ot hozott az RTL Klubnak.

Az online térben az rtl.hu-n videós tartalmai, mint a Híradó, a Fókusz és Reggeli shortform videói vonzzák a legtöbb internetezőt. Az RTL Most, online platformon továbbra is a népszerűségi sorrend: Éjjel-Nappal Budapest, Keresztanyu és Hotel Margaret, összesen 962 ezer videoview-val. A Showder Klub Bemutatja két új tehetségkutató része (Félőrültek éjszakája I-II.) 31 ezer videoview-val kapaszkodott fel a listára.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, Live+aslive+vendég, live+kumulált tsv+vendég,18-49,4+, főműsoridő(1900-2259), Lineáris shr%(a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), amr, 2022.március, 2022.13. Hét Gemius Prism, 4+ rtlmost, RTL.hu web+app, total videoview 2022.04.04-én lekért adatok alapján

 

SOCIAL MEDIA