Tarkababra változtatja a nevét a Talk-A-Bot, mert annak van értelme

Kiemelt Márkák

Nehéz döntés elé került 6 éves korára az egyik legigéretesebb magyar start-up cég. A számos hazai nagyvállalat, bank és szolgáltató számára ügyfélkommunikációs chatbotot készítő és egyben működésével a hazai chatbot piacot megteremtő Talk-A-Bot (ejtsd: ‘tolkabot’) a további fejlődési lehetőségek érdekében márkaváltásra kényszerült.

 

„Elhamarkodott volt az induláskori névválasztásuk, emiatt a piacépítés különösen nehéznek bizonyult az elmúlt időszakban. Hosszas mérlegelés és alternatívák elemzése után, a vezetés egyöntetű véleményével elfogadtuk a legautentikusabb voice of customer reakciót a levélkézbesítőnktől, aki naponta csak annyit mond, levelet kapott a Tarkabab” – mondta Samarjay Péter, a Talk-A-Bot/Tarkabab marketingvezetője.

A vállalat egyetemi házi feladatból született, mára megoldásaival több mint 6 millió felhasználó találkozott. A cég legnagyobb értéke a felhalmozott szellemi tudás. A Tarkababnál dolgoznak az ország első robottanítói is, akik a mesterséges intelligenciát tanítják az emberi beszéd és kommunikáció fordulataira, többek között Talk-A-Bot, a Tollkabát és a Tarkabab félrehallás alapú jelenségre.

(A Márkamonitor egyébként inkább a Tollkabátra szavazna, de minket meg se hallgattak – szerk. )

 

Fotó: Shelley Pauls, Unsplash

 

SOCIAL MEDIA