Támogatói programot hirdet podcast-gyártóknak a Vodafone

Kiemelt Márkák

A Vodafone a Carat médiaügynökséggel közösen létrehozva, a BOLD kreatívügynökséggel együttműködésben működtetve támogatói platformot indít Vodafone Podcast Pioneers néven a teljes magyar podcast szcénára kiterjedően.

 

A program keretében a Vodafone hallgatottsági adatok alapján nyújt anyagi támogatást független podcastereknek, amennyiben az általuk előállított podcast tartalma megfelel a Vodafone alapelveinek és a podcast-adásban említésre kerül a Vodafone, valamint a Vodafone Podcast Pioneers program. A tartalomgyártók az anyagi támogatáson túlmenően szakmai segítséget is kapnak a Vodafone-tól, illetve lehetőséget, hogy a Vodafone felületein hirdessék a műsorukat.  A Vodafone Podcast Pioneers programba bármely témában alkotó hazai podcast-gyártó jelentkezhet.

„Hirdetőként hosszú távú üzleti érdekünk és kötelességünk is a minőségi, sokszínű helyi tartalom támogatása. A Vodafone Podcast Pioneers támogatói platform elindításával egy teljesen új modell indul el a magyar hirdetési piacon. Most van lehetőségünk arra, hogy kialakítsuk azokat a sztenderdeket, amelyek meghatározzák minden hirdető számára, hogy hogyan kell és érdemes hirdetni az audiotartalmak piacán. Mi e téren a tartalom-támogatást választottuk, ezt tartjuk a hirdetés jövőjének. Nagyon köszönjük a Carat médiaügynökségnek és a Bold-nak, hogy közösen dolgozhatunk ezen a kezdeményezésen”  – mondta el a Vodafone Podcast Pioneers program kapcsán Juhász Péter Tibor, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója.

A podcastok világa ma a kreativitás és az alkotói szabadság új univerzuma. Épp olyan izgalmas, felfedezésre váró vidék, mint tizenöt éve a blogok világa volt. Egy jó podcastban persze a bátorság és eltökéltség mellett rengeteg munka is van, hiszen a színvonalas műsorok felkészültséget, sok időt, energiát és persze anyagi ráfordítást is igényelnek. A Vodafone tehát jó időpillanatban indította el új programját: a Podcast Pioneers nagy segítséget jelent kezdő és „haladó” podcastkészítőknek egyaránt, és így meggyőződésem, hogy az egész magyar podcast piac nívóját emeli majd. Ezért csatlakoztam én is a platformhoz, és vállaltam, hogy segítek minél több podcasterrel megismertetni ezt a programot” – mondta Tóth Szabolcs Töhötöm, Az élet meg minden podcast kitalálója és műsorvezetője

„Ugyan a hazai digitál audio reklámozás – kicsit eltolódva, de illeszkedve a global fogyasztói és reklámpiaci trendekhez – 42%-ot nőtt az elmúlt évben, mégis a csatornák általános ismertsége, a szereplők technológiai és szakmai fejlettsége és fejlesztése még mindig elmaradott akár más piacokhoz, akár más média felületekhez képest. A Vodafone küldetése nem más, mint hogy a hagyományos médiavásárlási modellektől eltérő, kezdő és profi tartalomgyártókat egyaránt támogató, innovatív és előremutató, sokoldalú patrónus programmal építse a podcast szcénát, ezáltal a minőségi, független médiatartalmak előállítását. A platformot a podcasterek valós igényeire szabtuk, a program elemeit magukkal a szereplőkkel alakítottuk és validáltuk így kínálva számukra egy ténylegesen előnyös működési modellt. Rendkívül inspiráló volt számunkra egy ilyen nagy volumenű project szakmai alapjait lefektetni, összekötni a technológiai újításokban élen járó telekommunikációs vállalat adta lehetőségeket egy még robbanásszerű fejlődés előtt álló média közösség szükségleteivel.  A Podcast Pioneers nem csak a hazai színtéren egyedülálló felelős hirdetői kezdeményezés, de nemzetközi szakmai megkeresések, érdeklődések is érkeztek a program hallatán” – mesélte el Pénzes Réka, a Carat médiaügynökség Business Directora.

A programban való részvételhez a https://podcastpioneers.hu/ oldalon lehet regisztrálni.

 

Fotó: Jonathan Velasquez/unsplash.com

 

SOCIAL MEDIA