Húsznál is több Red Dot dizájndíjat nyert az LG idén

Márkák

Az LG Electronics az idén 25 Red Dot díjat gyűjtött be, ráadásul a világ egyik legjelentősebb termékdizájn-megmérettetésén a vállalat három készüléke is kiérdemelte a verseny legjobbjainak járó Best of the Best díjat.

Az LG díjazott mosó- és szárítógép párosa minimalista dizájnba öltöztetve kínál kiemelkedő teljesítményt, ráadásul e készülékek szolgáltatásai tovább is fejleszthetőek az ügyfelek egyedi és változó igényeinek megfelelően. Best of the Best díjjal ismerték el az LG új Lifestyle-termékcsaládjába tartozó OLED tévét is (a nyitóképen – a szerk.), amely a tervek szerint az idén már kereskedelmi forgalomba kerül. A televízió lenyűgözően innovatív és stílusos formaterve bármilyen enteriőrbe jól passzol, miközben a készülék maximális sokoldalúságot és kényelmes felhasználói lehetőségeket kínál.

A szintén a Red Dot verseny legjobbjainak járó díjjal kitüntetett LG DualUp Monitor Ergót úgy tervezték, hogy a még ergonomikusabb használat mellett kiváló, élményszerű megjelenítést garantáljon. A 16:18 képarányú, 2560 x 2880 pixeles felbontású képernyővel, elegáns, praktikus kialakítással és sokoldalú csatlakoztathatósággal felvértezett DualUp Monitor Ergo a rendkívül széles skálán állítható és helytakarékos.

Mindezek mellett az LG PuriCare AeroTower légtisztító és az LG tiiun beltéri növénytermesztő készülék is elismerésben részesült, mégpedig az innovatív termékek kategóriájában. A többi díjazott LG termék között megtalálható a beépített kamerát, mikrofonokat és hangszórókat is felvonultató LG One:Quick Flex All-in-One kijelző, az LG UltraGearTM gaming laptop, valamint az OLED evo Gallery, illetve az OLED evo sorozatba tartozó televíziók. E készülékek közös jellemzője, hogy esztétikus és felhasználóközpontú dizájnjukért kaptak Red Dot díjat.

„Nagyon örülünk annak, hogy idén is ilyen sok innovációnkat ismerte el a Red Dot” — mondta Lee Chul-bae, az LG Electronics Life Innovation Design Center szenior alelnöke. „Mindig is arra törekedtünk, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt és legnagyobb esztétikai értéket nyújtó dizájnmegoldásokat alkossuk meg, ezért nagyon sokat jelent, hogy erőfeszítéseinket a világ egyik legjobb dizájnversenyén is elismerték.”

 

SOCIAL MEDIA