Viszkok Fruzsival erősít a drogérialánc

Márkák

A TikTokkal bővítette közösségi oldalainak listáját a Rossmann. A márka, amely a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon is hosszabb ideje látja el tartalmakkal a vásárlói közösséget, izgalmas kollaborációval újít a fiatalabb generációt megcélzó platformon. Első körben három, már sikeres influencer gyárt majd tartalmat a TikTok csatornára.

“Ma már egyre több márka használja ki a TikTok adta lehetőségeket, Viszkok Fruzsival régóta dolgozunk együtt, az idei évben is a Rossmann egyik arca, így nem volt kérdés, hogy az egyik vendég-gyártója is lesz a csatornánknak. Schobert Lara nagyon sikeres fiatal, aki hitelesen képviseli korosztályát a közösségi médiában. Varga Csenge pedig szintén Magyarország egyik elismert TikTokkere, aki egyébként nyíregyházi, ez segít kicsit lazítani a Budapest-koncentráltságon” – mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. “Mindhárom lány más-más egyéniség, épp ettől reméljük a csatorna egyediségét, színességét.”

A Rossmann egyik idei célja, hogy közelebb hozza a márkához a fogyasztókat, aktívabb kommunikáció alakuljon ki a márka és a felhasználók között. A TikTok pedig egy újabb olyan felület, ahol közvetlenebb, könnyedebb stílusban ismerkedhetnek az emberek a brand által képviselt értékekkel és a termékekkel. Németországban és Lengyelországban már fut egy ideje a TikTok, az előbbinek több mint 230 ezer, az utóbbinak 107 ezer fős követőbázisa van.

 

SOCIAL MEDIA