A Márkamonitor rádióműsor mai vendége Gajzágó György, a Kortárs Műgyűjtő Akadémia igazgatója.

Inspiráció Kiemelt

Gajzágó György iparművészettel foglalkozott, mielőtt komolyan érdekelni kezdte volna a kortárs művészet. Végigjárta a legfontosabb rendezvényeket az Art Baseltől a velencei Biennáléig, és arra a következetésre jutott, hogy a kortárs művészettel, a műgyűjtéssel itthon is érdeme lenne komolyabban foglalkozni. 

 

Mai beszélgetésünk témája a kortárs művészet a post-covid világban. Áttekintjük ennek a speciális területnek a működését, a rendszer gazdasági alapjait. Hogyan élték túl a galériák a bezártság időszakát? Miként befolyásolta a covid globálisan a vagyonosok fogyasztási szokásait? Miért fontos ezt tudni? Mi történt ebben az időszakban itthon, mivel foglalkozott a Kortárs Műgyűjtő Akadémia?

Kitérünk a branding gyakorlati kérdéseire is. Hogyan építi magát a művész? Avagy ki építi a művészt, ha ő nem építi saját magát? Milyen új, látens eszközök kerültek felszínre a pandémia kapcsán? Milyen új branding lehetőségek kerültek előtérbe a vásárlók emocionális megszólítása terén? Mi az, ami ebben a jelenleg folyamatosan változó helyzetben egy márkát azonosít és megkülönböztet? Létezik-e a brand és a piac kapcsolódásában közös nevező, mi köze lehet mindehhez a kultúrának, és ezen belül a kortárs művészetnek?

Végül, de nem utolsó sorban megnézzük, mit hozott a kortárs művészetben a digitalizáció. Hogy használhatjuk ki az NFT boomot a marketingben?

 

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

SOCIAL MEDIA