A Hyundai TUCSON motorja is felpörög a Sony Pictures legújabb kalandjában, az Unchartedben

Kiemelt Márkák

A Hyundai Hungary Holding Kft. kalandokkal teli, VIP moziélményt szervezett a világszerte hatalmas sikert arató Uncharted videójáték filmváltozatának premierje alkalmából. Az eseményen vloggerek és gamerek, többek közt Szirmai Gergely (Hollywood Hírügynökség) és Győrfi Dani is részt vettek.

 

Az izgalmas, 21. századi Indiana Jones-szerű történetet több kontinensen, egzotikus helyszíneken forgatták, és az A-listás színészek mellett még a Hyundai is szerepet kapott benne! A TUCSON Beast koncepcióautó prototípusa sokoldalú képességeit és futurisztikus dizájnját egyaránt felfedi a filmben, további izgalmakat adva a kalandhoz. A Beast mellett olyan népszerű modellek is feltűnnek, mint a Hyundai TUCSON, a Genesis G90, a Genesis G80 és a Genesis GV80.

A TUCSON egy nagy teljesítményű, rendkívüli adottságokkal rendelkező SUV, amely tökéletes választás egy kincskereső kaland kihívásaihoz – mondta Thomas Schemera ügyvezető alelnök, globális marketingigazgató és a Hyundai Motor Company ügyfélélmény-részlegének vezetője. – Az Uncharted videójáték rajongók millióival rendelkezik szerte a világon, és izgatottan várjuk, hogy járműveink képességeit és modern technológiáit olyan módon mutassuk be nekik, amely illeszkedik a Sony Pictures filmjéhez. A közelmúltban a Pókember: Nincs hazaút kapcsán folytatott együttműködésünk óriási sikert aratott az IONIQ 5 és a TUCSON népszerűsítésében, és alig várjuk, hogy tovább építhessük ezt a lendületet az Uncharted mozival.

A Hyundai formatervezési és műszaki központja (Irvine, Kalifornia, USA) és a Sony Pictures közösen fejlesztették ki a robusztus megjelenésű TUCSON ’Beast’ koncepciójárművet, amely megerősített lökhárítókkal és abroncsokkal, valamint további, kalandokra termett felszerelésekkel teszi még lélegzetelállítóbbá a kalandokat.

„A Hyundai csapata egy globális szórakoztató kampányt hozott létre, amely tökéletesen megragadja az Uncharted mozifilm lényegét, és tovább erősíti a nagyszerű partnerséget a Sony Pictures Entertainmenttel.” – mondta Jeffrey Godsick, a globális partnerségekért és márkamenedzsmentért felelős alelnök, valamint a helyszínalapú szórakoztatásért felelős vezetője.

A Sony Pictures kalandfilmje az azonos című, Uncharted PlayStation videójátékon alapul. A filmben a furfangos utcai tolvaj, Nathan Drake (Tom Holland) és a tapasztalt kincsvadász Victor „Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) összefognak, hogy visszaszerezzék Ferdinand Magellan 500 évvel ezelőtt elveszett kincsét. A munka egyszerű rablásnak indul, ám végül a páros az egész világot bejárva, vérfagyasztó kalandokon át fut versenyt az idővel és a kegyetlen Moncadával (Antonio Banderas), aki családi örökségének tekinti, és magának követeli a kincset. Ha Nate és Sully követik a nyomokat és megfejtik a rejtélyt, 5 milliárd dollár értékű kincsre bukkanhatnak, és talán még Nate rég elveszett testvérét is megtalálhatják, de csakis akkor, ha megtanulnak csapatban dolgozni.

A filmhez kapcsolódó marketingtevékenység részeként a Hyundai Motor globális reklámot is indított Tom Holland főszereplésével. A „Car Wash” reklámfilmben Holland Nathan Drake-ként, sárba borított TUCSON-jával érkezik a helyi autómosóba, járgánya tele van különféle kincskereső eszközökkel és műtárgyakkal. Nathan az autómosóban pihen, amíg a TUCSON tiszta nem lesz, és készen nem áll a következő kalandra. A 30 másodperces változat főműsoridőben kerül adásba az Egyesült Államokban, Európában, Koreában és más globális piacokon 2022 februárjában, Magyarországon pedig a mozikban és online lesz látható.

A Hyundai Motor Uncharted kampánya a Sony Pictures-szel 2020 májusában kötött globális, több filmet magába foglaló promóciós partnerség eredménye, melynek célja, hogy termék- és technológiai innovációkon keresztül mutassa be a vállalat emberközpontú mobilitási jövőképét. A Hyundai Motor sikeres együttműködésének előző, igen sikeres állomása a Pókember: Nincs hazaút minden idők 10 legnagyobb bevételt termelő filmje közé került.

Az együttműködés következő lépéseként a Hyundai Motor a hatalmas szakmai sikernek számító, Oscar-díjas animációs film, a ’Pókember – Irány a Pókverzum’ folytatásában, a 2022 októberében bemutatkozó ’Spider-Man: Across the Spider-Verse (Part One)’ című filmben is szerephez jut.

 

Uncharted

Rendező: Ruben Fleischer. Forgatókönyvírók: Rafe Lee Judkins, valamint Art Marcum és Matt Holloway. Filmre adaptálta: Rafe Lee Judkins, valamint Jon Hanley Rosenberg és Mark D. Walker. A történet a Naughty Dog által PlayStation platformra fejlesztett videojátékon alapul. Producerek: Charles Roven, Avi Arad, Alex Gartner és Ari Arad. Executive producerek: Ruben Fleischer, Robert J. Dohrmann, David Bernad, Tom Holland, Asad Qizilbash, Carter Swan, Neil Druckmann, Evan Wells, Art Marcum és Matt Holloway. A film további főszerepeiben Sophia Ali és Tati Gabrielle látható.

 

Sony Pictures Entertainment

A Sony Pictures Entertainment (SPE) a tokiói központtal működő Sony Group Corporation leányvállalata. Az SPE globális tevékenységei közé tartozik a mozgófilmek gyártása, beszerzése és terjesztése; a televíziós gyártás, beszerzés és terjesztés; a televíziós hálózatok működtetése; a digitális tartalmak létrehozása és terjesztése; a stúdiók üzemeltetése; valamint az új szórakoztató termékek, szolgáltatások és technológiák fejlesztése. A Sony Pictures Television világszerte több tucat saját tulajdonú vagy vegyes vállalat formájában működő produkciós vállalatot üzemeltet. Az SPE alá tartozó Motion Picture Group olyan szervezeteket foglal magában, mint a Columbia Pictures, a Screen Gems, a TriStar Pictures, a 3000 Pictures, a Sony Pictures Animation, a Stage 6 Films, az AFFIRM Films, a Sony Pictures International Productions, vagy a Sony Pictures Classics. További információk: http://www.sonypictures.com/corp/divisions.html

 

Hyundai Motor Company

Az 1967-ben alapított Hyundai Motor Company a világ több mint 200 országában van jelen, több mint 120 ezer alkalmazottja arra törekszik, hogy a világszerte felmerülő, valós mobilitási kihívásokra megoldást tudjon nyújtani. Az ‘Emberiséget szolgáló fejlődés’ jövőkép szellemében a Hyundai Motor egyre gyorsabb ütemben igyekszik intelligens mobilitási szolgáltatóvá válni. A vállalat olyan fejlett technológiai területeken ruház be, mint a robotika vagy a városi légi közlekedés, hogy forradalmian újszerű mobilitási megoldásokat valósíthasson meg, miközben nyitott innovációkon keresztül igyekszik bevezetni a jövő mobilitási szolgáltatásait. A fenntartható jövő megvalósítása érdekében Hyundai a vállalat élvonalbeli hidrogén üzemanyagcellás és elektromos technológiáit alkalmazó, emissziómentes járművek bevezetésére törekszik.

 

SOCIAL MEDIA