A feat. nyerte a CHERRISK nemzetközi stratégiai-kreatív tenderét

Kiemelt Piac

Az ügynökség 2022-től lead szerepkörben felel majd a német és magyar piacokon egyaránt működő, innovatív biztosítási platform teljes márkakommunikációjáért.

 

Az 5 résztvevő meghívásával meghirdetett tender lebonyolítására 2021. második felében került sor, a feladat pedig egy olyan átfogó stratégiai-kreatív platform kialakítása volt, amit az UNIQA Group által létrehozott brand hosszú távon, több országra és termékre kiterjedően tud eredményesen használni.

Horváth B. Barnabás

Az elbírálás folyamán nagy hangsúlyt kapott az a szempont is, hogy a nyertes kommunikációs megoldást létrehozó ügynökség érdemben passzoljon a CHERRISK társadalmilag érzékeny, emberközeli márkaidentitásához. Így esett a választás a feat.-re, akik ez év januárjától veszi át a feladatot a Republic Grouptól.

“Az idei évnek nagyon ambiciózus üzleti tervekkel vágtunk neki, amelyhez egy olyan kommunikációs partnert kerestünk, akivel szorosan együttműködve képesek vagyunk elérni céljainkat mind a német-, mind a magyar piacon. A több körös kiválasztást német ügynökségi partnereinkkel közösen folytattuk le, ennek  során a feat. hozta azt a kreatív stratégiát, amivel biztosítottnak látjuk a kommunikációnk hatékony megújítását” – nyilatkozta Horváth B. Barnabás, a CHERRISK  kommunikációs vezetője

Probáld Attila

“Óriási inspiráció számunkra az, hogy 2022-től a CHERRISK üzleti sikereiért dolgozhatunk. A CHERRISK pont egy olyan márka a portfóliónkban, akire igazán vágytunk: digitális termék, nemzetközi piacok, innovatív attitűd és társadalmi érzékenység. Nagyon hasonló dinamikájú csapatok találkoznak most ügyfél-ügynökségi oldalon, és bízunk abban, hogy ez egy igen magas minőségű együttműködést fog eredményezni”  – mondta el Probáld Attila, a feat. ügyvezető igazgatója.

A feat. 2019-ben indult kommunikációs és technológiai ügynökség, amely a pandemia ellenére az elmúlt években  több nemzetközi márka kommunikációs, stratégiai partnerévé vált. A Mondelez és a Nestlé vállalatok portfóliójában számos FMCG márknak, a CPI Grouppal való együttműködés keretein belül pedig több  bevásárlóközpontnak nyújt integrált kommunikációs szolgáltatásokat az ügynökség. Digitális technológiai oldalon a LeasePlan és Jungheinrich lettek meghatározó partnerei a feat.-nek, amelyek a website fejlesztések mellett komplex, hosszútávú digitális szolgáltatásokra kérték fel az ügynökséget. A versenyszféra mellett a dinamikusan fejlődő ügynökség nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra is, több díjnyertes kampány kapcsolódik a nevükhöz az UNICEF-fel vagy a SINOSZ-szal való együttműködéseiknek köszönhetően. Az üzleti és társadalmi sikerek mellett a 2021-es kreatív szakmai versenyeket összesítő listákon is felkerült a feat. a hazai TOP ügynökségek közé.

 

SOCIAL MEDIA