Kampányol a LEAX nemzetközi vállalatcsoport

Márkák

A LEAX nemzetközi vállalatcsoport 2022 februárjában ünnepli megalapításának 40. évfordulóját. A LEAX globális belső kampánnyal mond köszönetet dolgozóinak a közösen elért eredményekért, amelyekben a magyarországi leányvállalat, a LEAX Hungary Zrt. is jelentős szerepet vállalt.

 

A Leax Group a fémmegmunkálás specialistája, amely elsősorban a haszon- és személygépjármű-iparban, a kemény és lágy CNC-megmunkálás területén kínál professzionális megoldásokat, beleértve a precíziós fogazott alkatrészek gyártását, az indukciós és betétedzést, valamint a felületkezelést és összeszerelést.

A LEAX 1982-ben családi vállalkozásként kezdte meg működését Svédországban. A cég ma már globális jelenléttel büszkélkedhet a két alapító-tulajdonos, Lennart Berggren and Axel Seger innovatív személetének köszönhetően. A LEAX jelenleg hat országban (Brazília, Kína, Lettország, Magyarország, Németország és Svédország) összesen nyolc saját gyárral és egy beszerzési irodával (India) rendelkezik; ezenkívül tulajdonrésze van három svédországi gyárban is. Személy- és haszongépjármű-ipari, bánya- és építőipari, valamint általános ipari és mezőgazdasági gépgyártóipar beszállítóként a cégcsoport termékei 40 országba közvetlenül, több mint 150 országba pedig kereskedelmi partnerein keresztül jutnak el.

 

A LEAX 2013 óta van jelen Magyarországon

“A mezőkövesdi LEAX Hungary Zrt.  több, mint 200 munkatársa foglalkozik fémforgácsolással, elsősorban az általános gépipar területén. A cégcsoporthoz hasonlóan a mezőkövesdi gyár fő profilja is a CNC megmunkálás, ezen belül az esztergálás, a marás, a köszörülés, valamint az egyszerű összeszerelés. 

A mezőkövesdi telephely fejlődése az első naptól kezdve figyelemre méltó. A siker azonban nem csak a megrendelési volumen és a bevételek növekedésében mérhető: legalább ilyen fontos mutató a csekély fluktuáció, ami a vállalatcsoportra egyébként is jellemző, és stabil alapot biztosít a hazai menedzsment ambiciózus növekedési terveihez” – írják.

 

Évfordulós kampány: fókuszban az ember

A jubileumi kampány rávilágít a skandináv vállalati kultúrára és értékrendre, amelyek a LEAX mindennapjait világszerte átszövik. A kampánnyal a vállalatvezetés nemcsak a munkatársak elkötelezettségét és hozzáállását köszöni meg, hanem elismeri az emberközpontú szemlélet fontosságát, mint az eddigi sikerek kulcsát és a jövőbeli fejlődés zálogát. „Aki nem jobb napról napra, az megszűnik jónak lenni. A mi termékünk az innováció. Műszaki tökéletességre törekszünk, és ennek az alapját hozzáértő és elkötelezett munkatársaink jelentik. Meghatározó értékeink a tisztelet és bizalom, valamint az odafigyelés ügyfeleinkre” – nyilatkozta Tony Nicol vezérigazgató.

 

SOCIAL MEDIA