A Márkamonitor rádióműsor mai vendége(i) Bánki Attila és Alexander B. Hackman

Kiemelt Márkák

Mai vendégem Bánki Attila kommunikációs szakember, ügynökségi vezető és Alexander B. Hackman író.

 

Bánki Attila és Alexander B. Hackman valójában egy személy, egy ügynökségi vezető, aki nemrégiben gondolt egy nagyot, és írt egy regényt. Sőt, egy trilógiát, amelynek az első része tavaly jelent meg, és idén jön majd a folytatás. „Az utolsó huszonhét” egy elképzelt világvége története, amikor a titkosszolgálatok megtudják, hogy 27 nap múlva történik valami, amitől a ma ismert civilizáció összeomlik.

Bánki Attila közel két évtizedet töltött az ügynökségi és a digitális világban. Valaha átfedés volt a kettő között, ma már lényegében ugyanarról beszélünk. Röviden megbeszéljük, melyek voltak a vendég pályájának a főbb állomásai, és hogy hogyan nőtt ki a korábbi tapasztalatokból a Vermis Production. (vermis cerebelli?)

Mit adott nekünk a digitális világ? Megbeszéljük, milyen trendek jellemzik napjaink digitális szolgáltatásait. Mit használunk, mennyit, mire?

De ha ennyi mindent kapunk a digitális világtól, mi magyarázza napjaink emberének a szorongását. Miért érezzük rosszul magunkat?  Tényleg a nyakunkon a világ vége?

Végül, de nem utolsó sorban megbeszéljük azt is, hogyan tovább? Mikor jön a következő két kötet, meddig kell még izgulniuk az olvasóknak?

 

SOCIAL MEDIA