A Kantar átcsoportosítja Magyarországon aktív tevékenységeit

Márkák

A Kantar átcsoportosítja Magyarországon aktív tevékenységeit. A Kantar Hungary Kft.-n belül lévő Insights (korábbi Millward Brown) és Média (korábbi Kantar Media) tevékenységét szétválasztja egymástól, az Insights átkerül a Kantar Hoffmann Kft.-hez, a Média pedig marad a Kantar Hungary Kft. egyedüli divíziója.

 

2022-től kezdve így a Kantar Hoffmann (a korábbi TNS Hoffmann) és a Kantar Hungary Insights Divíziója egyesíti erejét és a továbbiakban együtt szolgálja ki ügyfeleit, a Kantar teljes szolgáltatás-vertikumát bocsátva rendelkezésre. A közös cég a Kantar Hoffmann neve alatt dolgozik tovább. A Kantar Hoffmann működését változatlanul Falus Tamás irányítja ügyvezetőként.

A Kantar Hungary Kft., Karády Mariann irányítása alatt, a továbbiakban is az offline és online médiában megjelenő hirdetésekkel, médiaköltéssel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtja ügyfelei számára.

 

 

SOCIAL MEDIA