Kimagasló nézettséggel zárta a novembert az RTL Klub

Márkák

Az utóbbi évek második legmagasabb havi átlag főműsoridős nézettségét hozta novemberben az RTL Klub a 18-49-es célcsoportban (RTL Klub 17,9% SHR vs. TV2 11,4% SHR). 2017 októbere óta csak egyetlen alkalommal sikerült televíziócsatornának ennél magasabb főműsoridős nézettséget produkálni: 2019 októberében elért 19,1%-os havi átlagos közönségarányával az RTL Klub vezeti az utóbbi négy év toplistáját – adta hírül a az RTL Magyarország. A csatorna novemberben két nap kivételével egy újabb hónappal gyarapította az idei évben eddig megnyert estéinek a számát.

Csoportszinten is tarolt az RTL Magyarország 8 csatornás portfóliója novemberben a 18-49-es célcsoportban. Az RTL Magyarország kiemelkedő eredménye főműsoridőben havi átlag 28,8% SHR a TV2 Csoport 14 csatornából álló portfóliójának 23,5%-os havi átlag közönségarányával szemben. Az RTL Magyarország ezzel a kimagasló eredményével havi csúcsot ért el 2021-ben.

A november havi TOP 40 legnézetteb műsor listájára összesen 35 műsorral került fel az RTL Klub a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban, és a TOP 10 között is kilenc RTL Klubon vetített műsor szerepel. Köztük van az X-Faktor mind a hat novemberi adása, az Álarcos énekes fináléja, valamint a Nyerő Páros két epizódja is.

November legnézettebb kábelcsatornán vetített műsora a Cool november elsejei A mi kis falunk epizódja volt 11,0% SHR-rel, amit a Film+ november 2-án vetített Aquamanje követ 9,3%-os SHR-rel a 18-49-es korosztályban. Ugyanebben a célcsoportban a hírműsorok versenyét novemberben az RTL Híradó nyerte 16,0%-os havi átlag közönségaránnyal szemben a TV2 Tények című műsorának 14,2%-os közönségarányával.

Az RTL Klub népszerű műsorai kiemelkedően teljesítettek az elmúlt időszakban. Az X-Faktor 29,1%, a Nyerő Páros 23,0%, A Konyhafőnök VIP 16,4%, a Keresztanyu 16,1%, a Fókusz pedig 14,3%-os átlagos közönségarányt hozott.

Az RTL portfólió online platformjain november legnézettebb tartalmának a Nyerő Páros legújabb évada bizonyult, amely az új évad indulása óta az RTL Most-on több mint 2,8 millió videóindítást generált. De népszerűek voltak az Éjjel-Nappal Budapest és az X-Faktor epizódjai is a felhasználók körében., míg A Konyhafőnök VIP és a Keresztanyu epizódjai is a TOP 5-ben végeztek. Az X-Faktor a shortformok tekintetében is tarolt, hiszen ebben a kategóriában már 5,4 milliós videóindításnál tart.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+,Live+kumulált tsv+vendég, 2021. novemver,2021.ytd Gemius Prism, 4+, RTL Most web és app, rtlmost.hu, Total Video View

 

SOCIAL MEDIA