Kultúrával kampányol az idei utolsó JOY-napok

Kiemelt Márkák

JOY-egypercesek Budai Lottival címmel indította el mini-sorozatát a JOY Magazin. December 3-ig, vagyis a JOY-napok karácsonyi kiadásának kezdetéig minden nap megtudhatják az olvasók, hogyan vásároltak a letűnt idők ikonjai és milyen hihetetlen divattrükkjeik voltak. A titkokba Budai Lotti írónő, a divat történetének kutatója avat be.

 

Aragóniai Beatrix

A „shoppingolás” iránti szenvedély nem újdonság, történelmünk nagyjai is kedvelték az egyéni stílust. Karády Katalin, a XX. század talán legnagyobb magyar filmcsillaga annyira értette a divatot, hogy az emigráció éveiben New Yorkban saját kalapboltot nyitott, amelyben még az egykori first lady, Nancy Reagen is vásárolt. Blaha Lujzát a párizsi mosónők öltözködése bűvölte el, Sissi királyné pedig saját, spéci samponnal ápolta legendás hajkoronáját. Különböző korokban éltek és nagyon eltérő személyiségek voltak, ám közös bennük, hogy volt stílusuk. Aragóniai Beatrixról a sorozatban kiderül, hogy ruhák helyett ételeket hozatott Nápolyból férje, Mátyás-király udvarába, így válhatott idehaza ismertté a fokhagyma. Gábor Zsazsa személyében pedig magyar volt az első világsztár, aki a saját nevével ellátott kozmetikumokat dobott piacra.

Az idei utolsó JOY-napokon a vásárlók a legjobb árú holmik mellé kulturális gyöngyszemeket is kapnak. Budai Lotti írónő, a divat történetének kutatója segítségével online sorozatban mutatja be a JOY magazin kiadója, hogy a magyar történelem, kultúra nagyjainak mi volt a gyengéje, ha a vásárlás került szóba.

Sissi

A JOY-egypercesek Budai Lottival című mini-sorozatban december 3-ig, vagyis a JOY-napok karácsonyi kiadásának kezdetéig minden nap egy-egy ismert magyar nő történetével ismerkedhetnek meg az olvasók.

Az érdekességek feltűnnek a JOY felületein, illetve a kuponok között is megtalálják őket az olvasók a print magazinban, valamint az online kupongyűjteményekben. „A JOY-napok és kultúra? Nagyon is jól párosítható ez a két fogalom. A színes programunkkal a letűnt korok nagyjai előtt tisztelgünk, miközben megmutatjuk azt is, hogy a shopping örök és évszázadok óta nemcsak kívülről szépít, de a lelket is öltözteti” – mondta Alberti Petra, a JOY főszerkesztője.

A sorozat egyes részei itt és itt olvashatóak, itt pedig egy interjú Budai Lottival.

 

 

 

SOCIAL MEDIA