RTL Klub: szombaton az X-Faktor, hétköznapokon A Konyhafőnök VIP a nyerő

Márkák

Az RTL Klub tovább szárnyal főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban – adta hírül az RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatósága. Az X-Faktor jubileumi évadának első élő showja letarolta a heti nézettségi toplistát!

Az RTL Klub múlt heti nézettsége főműsoridőben, 18-49-ben átlagosan 16,8 SHR%, míg fő konkurense ugyanezen paraméterek mellett mindössze 14,2 SHR%. Csoportszinten is tartja vezető szerepét az RTL Magyarország, főműsoridőben, a fő kereskedelmi célcsoportban 27,5 SHR%, míg a nagyobb csatorna-portfólióval rendelkező TV2 Csoport csupán 25,2 SHR%-ot hozott az elmúlt héten.

Az elmúlt héten az RTL Híradó és a Fókusz nézettsége is magasabb volt konkurensénél, ezzel továbbra is az RTL Klub műsorai vezetik a hírversenyt (elmúlt hét, heti átlag 18-49-ben, Híradó 16,2 SHR%, Fókusz 15 SHR%, Tények 13,8 SHR%, Tények Extra 10,4 SHR%).

A Nyerő Páros után, a múlt héten elstartolt A Konyhafőnök VIP és nyerőnek bizonyult: a hétköznapokon jelentkező népszerű gasztro reality legújabb évadában 30 híresség ragadott fakanalat A Konyhafőnök VIP trófeáért és az ezzel járó 10 millió forintért. A három fogásos dráma a nézők figyelmét is magával ragadta: 18-49-ben a nyitó hét heti átlaga 17,9 SHR% volt, a legmagasabb közönségarányt eddig a második adás érte el, ami ebben a célcsoportban 20,3 SHR% volt. A Fördős Zé, Rácz Jenő és Sárközi Ákos fémjelezte gasztro reality továbbra is lefőzhetetlen! A múlt héten minden hétköznap este ez bizonyult a legnézettebb televíziós programnak a 18-49-es korcsoportban.

Ha szombat, akkor X-Faktor! A tehetségek a nézőket is a tévék elé csábították, a fő kereskedelmi célcsoportban 29,8 SHR%-al futott a nagyszabású showműsor, ezzel pedig szabad szemmel is jól látható különbséget vert a fő konkurens showműsorának fináléjára (különbség szombat este 18-49-ben, RTL Klub és TV2: 14,2 SHR%). A műsor fiatalos lendülete továbbra is töretlen: a 15-29 éves korosztályban 40 SHR% hozott az RTL Klubnak!

A kábelcsatornák versenyét az elmúlt héten a Fim+ nyerte. A csatorna az idei év legnézettebb hetét hozta, 4,8 SHR%-os teljes napra vonatkozó közönségarányával (18-49-ben). A legnézettebb film a vasárnap délutáni szupermozi, a Thor volt 9,1 SHR%-al, de 9 SHR% -t hozott a csütörtöki Vasember 2 is (a fő kereskedelmi célcsoportban).

Digitális térben az X-Faktor indulása óta 1,6 millió videóindítást generált az RTL Moston és 5 millió 144 ezer videóindítást generált összességében az rtl.hu-n. A Konyhafőnök VIP kezdetének hetében 261 ezer longform és 225 ezer feletti shortform videoview számmal büszkélkedhet. A 46. héten összesen 1,2 millió videóindítás történt az RTL Moston.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49,15-29 live+aslive+vendég, 46. hét GemiusPrism, 4+ web+app, RTLMost.hu, RTL.hu, total videoview

 

 

SOCIAL MEDIA