Jövőre megduplázza magyarországi tevékenységét a Sameday

Piac

Jelentős átrendeződés várható a hazai futárcégek piacán: a Sameday csomagszállító cég – amely itthon a régió legnagyobb csomagkézbesítő hálózatának, az Easybox automatáknak köszönheti ismertségét – bővíti magyarországi tevékenységét. A tizennégy éves tapasztalattal rendelkező cég, amely kilencszeresére növelte forgalmát az elmúlt három évben, mostantól a magyarországi vállalatoknak is teljeskörű szállítási szolgáltatásokat nyújt országszerte.

 

Magyarországra érkezik a Sameday, a régió leggyorsabban növekvő csomagszállító cége, amely 2018 és 2020 között kilencszeresére növelte forgalmát, és ennek megfelelően folyamatosan bővítette kapacitását. A vállalat szeptemberben az egész országra kiterjesztette területi lefedettségét, és megnyitotta itthoni elosztóközpontját is.

A Sameday az elmúlt 14 év tapasztalatai alapján jelentősen fejlesztette a pontos kiszállításra optimalizált működését. A cég az eMag és az Extreme Digital partnereként Magyarországon csaknem egy éve jelen van, és az eMag Marketplace kereskedőit is több hónapja kiszolgálja. A Sameday Magyarországon és Romániában összesen több mint 17.000 településre szállít ki csomagokat, utóbbiban több tízezer webshopot kiszolgálva. A vállalat jelenleg 350 Easybox kézbesítő automatát is üzemeltet hazánkban, de a folyamatos innováció és a fejlődés érdekében a tervei között szerepel, hogy jövő tavasz végéig ezt a számot 500-ra növeli.

A cég teljeskörű, ügyfélcentrikus háztól házig, valamint csomagautomatába történő kézbesítési szolgáltatást nyújt a vállalkozásoknak, függetlenül azok méretétől. A mikro-, közép- és nagyvállalkozások egyaránt könnyen regisztrálhatnak majd a Sameday rendszerébe egy natív digitális platformon keresztül. A regisztrációs folyamat kevesebb mint 5 percet fog igénybe venni, teljesen automatizált és papírmentes lesz. A futárszolgáltatás ügyfélplatformja lehetővé teszi majd a cégek számára rendeléseik kezelését, valós idejű követését, valamint a beszámolók és egyéb adminisztratív teendők intézését is.

„Arra törekszünk, hogy a magyar webshopok megbízható partnereivé váljunk, a technológiai újításainknak köszönhetően pedig a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsuk számukra, függetlenül attól, hogy mekkora vállalkozásról van szó. Ebben az évben megháromszoroztuk technológiai befektetéseinket annak érdekében, hogy az innováció révén még inkább növelni tudjuk azt a sebességet, pontosságot, megbízhatóságot, rugalmasságot, kontrollt és kényelmet, amit az ügyfeleink és vásárlóik keresnek. Minden lépésünket a minél jobb vásárlói élmény biztosítása motiválja” – mondta Lucian Baltaru, a Sameday ügyvezető igazgatója.

A vállalat legnagyobb büszkesége, hogy a pontos kézbesítéseik aránya felülmúlja a piaci átlagot, a folyamatos technológiai újításoknak köszönhetően pedig egyre gyorsabban tudják eljuttatni csomagjaikat a címzetteknek.

A magyar piaci igények kiszolgálásában a cég mind nemzetközi, mind hazai kapacitásaira támaszkodik. Országos szinten a Sameday Magyarországon egy 4000 négyzetméteres logisztikai központot üzemeltet Vecsés közelében, valamint 19 helyi kirendeltséget működtet.

 

SOCIAL MEDIA