A jubiláló reBrief feszültséget old

Piac

Október 4-én, hétfőn rendhagyó tematikával ünnepli 100. adását a reBrief, a Mediator és a Trend FM közös reklámipari podcastje és rádióműsora. A különleges adásban nem a reklámok és a kampányok, hanem azok készítői, a kommunikációs szakma és maguk a hallgatók kerülnek a középpontba, akiket a műsor Spotify csatornáján extra meglepetés is vár majd.

 

A reBrief 2019 áprilisában a Mediator kollégáinak szerelemprojektjeként indult: podcastként a Spotify-on debütált. Már az első rész után egyértelmű volt, hogy rádióműsorrá fejlesztik a formátumot, amelyben a Trend FM lett a full-service ügynökség partnere. A gazdasági profilú, Budapesten a 94.2 frekvencián hallható rádióadón a műsor készítői az iparági és a reklámszakmát érintő hírek mellett górcső alá veszik az aktuális kommunikációs kampányokat, reklámszpotokat, és hétről-hétre egy-egy izgalmas témát is feldolgoznak egy meghívott szakemberrel.

„Az egyik legnagyobb hazai független reklámügynökségként kiemelt feladatunknak tekintjük, hogy rendszeres fórumot biztosítsunk a szakmának. Ezért jött létre a reBrief, amelynek alapját a reklámszakemberek munkáinak elemzése képezi. Nélkülük a műsor se létezne, ezért úgy döntöttünk, rendhagyó módon ők kerülnek a fókuszba a 100. adásban” – fogalmaz a jubiláló műsor tematikája kapcsán Biró László, a Mediator ügyvezetője.

Az ünnepi adásban a műsorvezetők Rendes Péter pszichológussal a szakma mindennapi, emberi aspektusáról beszélgetnek: azokról a félelmekről, kihívásokról, valamint azokról a nehéz helyzetekről, amelyek bárkit utolérhetnek a kommunikációs szakmában, reklámiparban, és ezekre megoldást is igyekeznek nyújtani.

„Tudjuk, hogy milyen kihívásokkal jár ez a szakma, az ezekkel való megbirkózásban szeretnénk most segíteni a kreatíviparban dolgozó kollégákat, akár abban, hogy hogyan vegyenek lendületet az esetleges elakadások, mélypontok után” – mondta Marosi Viktor, a Trend FM műsorvezetője.

„Egy-egy rossz visszajelzés, makrancos ügyfél, megakadt ötletelés feszültté tudja tenni az embert. Ráadásul a reBriefben mi is néhányszor tovább borzolhattuk a szakmabeliek idegeit azzal, hogy ízekre szedtük szorgos munkával készült kampányaikat – mert valljuk be, a követendő példák megsüvegelése mellett sokszor kritizáljuk is a munkákat. Most ezt szeretnénk picit jóvá tenni, feloldani a feszültséget, ha van” – tette hozzá Dankó Bence, a reBrief állandó műsorvezetője, a Mediator stratégiai vezetője.

A feszültség, stressz enyhítésére és a lelki töltődéshez egy szakember segítségével készített meditációs gyakorlattal is hozzájárul a reBrief stábja, amelyet a műsor podcast verziójában, a Spotify-on találhatnak majd meg az érdeklődők.

A reBrief 100. adása október 4-én 15 órától hallható a Trend FM-en, illetve a műsor meditációval kiegészített része a Spotify-on érhető el ide kattintva október 5-től.

 

Fotó: Will Francis / Unplash

 

SOCIAL MEDIA